Kaptafel !!!!!

Hoi ik heb een vraag ik ben mijn kamer aan het verbouwen en ik weet niet wat voor een kaptafel ik wil ik heb een best wel kleine kamer woon in een flat maar ja, nou is dus mijn vraag wat voor een kaptafel hebben jullie of hoe bergen jullie . Jullie make-up op :face_with_raised_eyebrow:??

Groetjes : een meisje die zit na te denken !!! :bored:

Tsja, ik heb 4 kledingkasten.
2 voor de zomerse kleding. 2 voor de winterse kleding.
(Dit, omdat mijn zussen het huis uit zijn en de kasten lieten staan)
Ik heb dus 2 planken over, daar doe ik mijn make-up op.
Ik vind het zelf enorm handig.

Mijn make up zit gewoon in een soort tasje, en die neem ik dan mee naar de badkamer.

ik heb een toilettafel via marktplaats gekocht, je moet er wel wat ruimte voor hebben hoor :astonished: anders kun je ook een make-up hoekje in je bureau maken? dat spaart wel ruimte.

Ja dat is ook waar !!! Met een spiegel erbij en je ben klaar !!! Bedankt allemaal voor de snelle reacties !!!
:upside_down_face: :beer:

Ik heb een heel klein kastje met een laatje en een deur. Onderaan zet ik mijn nagellak en nagel spullen en ik het laatje heb ik grore palleten makeup en de rest van mijn makeup zit in alemaal toilet tasjes in de badkamer.

Ik leg mijn make up die ik gebruik in een high tea hapjes dingetje die op een tafel staat, mijn haarspullen, maskers en deo passen er ook op.
De make up die nog niet gebruikt is bewaar ik in een beautycase.

Zo’n IKEA kaptafel, is ook smal en heeft een ruime lade.

Meisje dat*

Ik heb zelf op de badkamer een soort kaptafel gemaakt waarbij ik als onderkastje een oud keukenkasje heb gebruikt voor de overige make-up spullen. Zo ziet het eruit (beetje rommelig dat wel). De spiegel heb ik ooit eens gevonden langs het grof vuil, waarbij de bijhorende tafel kapot geslagen was. Alleen de klapspiegel was nog heel.

Dankje wel

ik heb naast de douche ook een soort keukenkastje, daarop staat dan al mn makeup en dan een soort kapstokje voor mn kettingen enz. en dan gewoon een losse wastafel
vage uitleg :stuck_out_tongue: