Kapster ruïneert mijn haar!

Ik moest dringend nog eens naar de kapper gaan,
& er is net n nieuwe kapperszaak in de buurt, dus ik ga der naartoe,
& ik kom buiten met n verschrikkelijk kapsel!
Allemaal ongelijke plukken, dn helft van mn haar draf, trwijl ik altij zo trots was op mn lang haar & n bles die constant voor mn ogen hangt & eigenlijk gwoon op nix trekt & mijn zijlijn is erg ver te zoeken …
& nu zitik hier ambetant te zijn, iemand een goeie oplossing, want ik weet echt geen raad met mijn haar nu … ?

Teruggaan en je geld terug vragen! Kan je altijd doen. & willen ze geen geld terug geven dan mogen ze je nog eens knippen… Maar ik denk dat jij het niet toe laat.

heb je er een plaatje van?

jaaa ik wil foto’s zien (a)

nog niet , met deze kop wil ik eigenlijk nie op de foto , ma kzal morge ne foto trekke & drop zette , k erger er mij dood aan. Jhaa kdacht trouwens ook vn te vrage om t opnieuw te doen ma da wil ik mijzelf nie aandoen, dan gaan ze t nog meer verkloten ö

Laat je bij je vertrouwde kapperszaak knippen?

Ik heb een vaste kapster, dan weet je iig wat je kunt verwachten.

ik had eerst best lang haar, dus ik zeg: knip alleen de puntjes eraf meer niet
knipt ze een heel stuk eraf ;\ nu heb ik het maar nét over mn schouders en het ziet niet uit.

hoe kan ze nou een heel stuk van je haar knippen en scheef enz als je dat niet wilt,dan grijp je toch in ?

óf het is heel mislukt, of jij vindt het gewoon lelijk omdat je dat andere al langer had en dit niet gewend bent en dit totaal niet was wat je in je hoofd had. kan je een foto plaatsen? dan kunnen we bepalen welke van de 2 het is;p

Foto ?

Is ook bij mij gebeurt =S

zou fijn zijn als je ff een foto plaatst.

Er zijn zoveel mensen die zeggen mn haar is verpest, posten een foto, en dan valt het reuze mee, omdat mensen zich gewoon aanstellen,
dus weet je wel zeker dat het verpest is?
Dus post een foto zou ik zeggen…

plaats foto dan kunnen wij je pas helpen!

Fck’d up

start voortaan pas een topic als je er een foto bij kunt plaatsen…
en meestal is een nieuw kapsel even wennen dus ik denk dat het best meevalt.

^^ meestal moet je er gewoon even aan wennen.
Ik vind ook altijd dat kappers mn haar verkloten,
maar na een poosje vind ik het best leuk! :slightly_smiling_face:

Idd. En meestal hebben kappers de neiging om het haar op te bollen. Dus als je gaat douchen en daarna je haar leuk gaat stijlen dan ziet het er gelijk al heel anders uit. Gewoon wat dingen proberen met je haar en dan valt het vaak best wel mee c: En haar groeit weer terug ;3