kapsels

Ja, ik wil een nieuw kapsel want m’n haar word te lang voor mijn gevoel, ook al komt het maar tot mijn schouder, ik heb dus haar tot op m’n schouder en ik heb er slag in en een schuine pony & laagjes maar ik moet binnenkort naar de kapper maar ik weet geen leuk kapsel, want het moet zeg maar een beetje emo zijn.
& ik moet nog een leuk kapsel hebben voor de trouwdag van mijn vader, hij trouwt 12 januari. en ik moet daar ook nog wat voor verzinnen want daarvoor ga ik ook speciaal naar de kapper xD

xoxo

foto: http://tinypic.com/r/2h3rask/7

foto?

zonder foto hebben wij überhaupt geen idee hoe je gezichtsvorm is, dus kunnen wij je ook niet beoordelen.

http://tinypic.com/r/2h3rask/7
lelijk foto maar dit is de enigste die ik kon vinden

Misschien een ander kleurtje? Als het er emo uit moet zien kun je misschien beter naar een emo-look-topic (die zijn er dacht ik wel)

ik had het eerst heel donker bruin geverfd & het leek zwart en het zit er nu dus nog steeds in. ik ben van mezelf donkerblond

ik vind je haar eigenlijk wel awesome! Maar als je emo wilt (ik ben zelf onderweg:)) dan is zwart/donkerbruin (wat je hebt dus) zowiezo wel cool, maar als je nog andere kleur wilt dan kan je onderkant turquoise doen of rechterkant van je hoofd een deel… klinkt gek maar ik ken iemand die heeft dat gehad en dat was zooo cool. Laat je weten hoe je het doe?

Ik zou het een beetje bijknippen en in laagjes laten doen.
Ik weet niet precies wat emo is… maar je kan er altijd nog mousse in doen of gel of haarlak.

Wat ik zou doen: de onderkant zegmaar een beetje ‘dunner’ maken. Zodat je ‘plukjes’ hebt. Ik kan het niet uitleggen… Wacht, ik ga nu een hele oude foto van een vriendin van vroeger zoeken om het je te laten zien :'D -hopen dat ze dit niet ziet XD-

Inderdaad, donkerder kleurtje en ehm, volgens mij begrijp ik wel wat Subway bedoelt. Maar ik kan het ook niet uitleggen haha.

Lol ik kan echt totaal geen goeie foto vinden, ze heeft ze zowat allemaal verwijderd XD

haha, maar ik heb al 2 blauwe plukjes aan mijn linkerkant, ik doe ze soms in want ik mag sowieso mijn haar niet in een onnatuurlijke haarkleur verven van mijn ouders -.-

jammer :3

upje ^^

upje xD

boblijn met lange pony ?

ik weet niet goed of dat mij zal staan want volgens mij krijg ik dan echt een dik hoofd daarvan