ik lang bruin haar maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen omdat ik net een lok heb laten knippen en het lukt mij ook nie zo goed om leuke dingen ermee te doen want dan raakt het in de knoop
heeft iemand iedeeén???
ik lang bruin haar maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen omdat ik net een lok heb laten knippen en het lukt mij ook nie zo goed om leuke dingen ermee te doen want dan raakt het in de knoop
heeft iemand iedeeén???
pliess help me girlzz!!!
ik heb ook lang haar met een lok en ik heb t los of vlechten erin of een staart ofzo
maar ik kijk ook wel is voor ideeën op youtube enzo
was je je haar met shampoo en daarna met conditioner?
dat helpt tegen de klitten! bij mij iig
vlechten of een staart heb ik al heel erg lang dus ik wil wel is iets anders.
ik kijk heel vaak op youtube en beautycloss maar als ik het probeer raakt het in de knoop of het lukt niet :dry:
als ik ga douchen borstel ik mijn haar eerst door en dan douchen en shampoo erin daarna een handoek op mijn hoofd anders droogt mijn haar niet zo snel
wie heeft er tips om mijn haar leuk te doen wat heel erg makkelijk is maar toch supermoeilijk eruit ziet?!
help me girlzzz <3
^ Niks, als het er moeilijk uit moet zien moet je er ook wat moeite voor doen.
Probeer de vissengraatvlecht eens, ik vind hem niet zo moeilijk maar dat verschilt per persoon.
Omdat je nieuw bent, weet je dit nog niet. Maar het zou erg vervelend zijn als iedereen over alles een apart topic opent, daarom hebben we van veel dingen een algemeen topic. Dus, wil je de volgende keer een topic aanmaken, kijk dan eerst of er nog geen algemeen topic over is/ een soortgelijk topic. Dit kan via de zoekfunctie, maar makkelijker via Google! Dus aanschouw, het algemene kapsel topic http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-kapseltopic-2-234242.0.html
maarja…
als mij haar dan een keer heel erg leuk zit gaat het weer door de war omdat ik 20 minuten naar school moet fietsen dus dan is het allemaal wel een beetje onhandig
heeft iemand nog meer tips
Ik maak meestal een knot van mijn haar voor ik op de fiets ga en doe die op school meestal uit. Als je eerder van huis weggaat kan je op school nog even de tijd nemen om je haar weer goed te doen.
ja dat is waar maar heeft iemand nog meer leuke tips voor een lok???
Dit SLotje.