Kapselinspiratie

Hai! Ik ben toe aan iets nieuws met mijn haar, ik heb lang krullend haar en eigenlijk altijd in zo’n franse up-do. Maar ben dus iets toe aan iets nieuws, mijn voorkeur gaat uit naar een pony ofzo. Maar waar halen jullie altijd jullie inspiratie vandaan, wat betreft kapsels enzo? In tijdschriften? tv? Mensen zien lopen? En verander je vaak van kapsel? Waar houd je dan rekening mee? Met je stijl? Of dat het gemakkelijk is, wat betreft vroeg opstaan of je baan?

meeste inspiratie als kapper haal ik uit tijdschrijften ja. Je moet wel goed opletten dat een kapsel wat je leuk lijkt ook bij jouw gezicht staat. Anders laat eens een paar foto’s zien van wat je wel leuk vindt en hoe je er nu hebt zitte?..dan wil k wel us kijken:)

Helaas is het zo dat in tijdschriften en in van die kapsel boeken allemaal kapsels staan waar uren aan gewerkt is, je haar zal er dus echt niet elke dag zo bij liggen.
Een ander kleurtje erop zetten of wat highlights is redelijk “veilig” en kan je er toch helemaal anders laten uitzien.
Dat zou ik dus eerder aanraden dan je haar te gaan knippen.

Succes!