kapselidee modeshow

Hooi!
Ik ben opzoek naar een goed kapsel voor een modeshow die ik ga geven. Ik weet alleen bij god niet wat. Dus als jullie een idee hebben, is dat welkom! En het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als jullie er ook bij zetten hoe ik dat moet maken.
xxkusxx

Wat voor kleding ga je showen dan? Moet je daar wel een beetje op aanpassen natuurlijk. En bedenk wat je zelf mooi vind?

Bekijk filmpjes op youtube ofzo.

Ja heb ik idd allemaal al gedaan, ik heb beetje zoete kleding zeg maar. Maar ik kan dus eig niet iets geschikts vinden. Helaas. Maar bedankt voor de tip:)

als je pastelkleuren hebt kun je een beetje naar de pin-up look gaan

Visgraatvlecht? Of gewoon mooi ingevlochten haar? Dat is wel schattig en dan zit het vast, wat ik persoonlijk mooier vind als het om de kleding gaat en niet om het kapsel.

Ik vind messy beach waves altijd wel mooi, maar ik heb hier eigenlijk helemaal geen verstand van lalalala :slightly_smiling_face:

hahahaha @hellokimmy maakt niet uit :slightly_smiling_face:, alle ideeën zijn welkom. Ik ga maar weer eens googlen met al deze nieuwe ideeën. Maar blijf vooral ideeën strooien want ik heb nog 3 week (shit das kort…)

up :wink: Ik ben btw ook zeer geinteresseerd in mannen kapsels voor beetje lang kort kapsel zeg maar. soort Justin Bieber haar in het bruin:S x

Modewhow. Ghehe :’)

hahahahah, oeps;p zie het ook nu pas…

Als ik een modeshow zou houden met zeg maar zoete kleding, zou ik dat heel letterlijk doordrukken en het geheel echt op laten vallen in plaats van een standaard kapsel. Ik zou het allemaal omhoog touper en dan in pastelkleuren verven/spuiten.

Maarja zo ben ik X’D

als je op google ‘pastel fashion show’ intikt krijg je ook wel goede resultaten! :slightly_smiling_face:

wat iis een kapselidee?

een idee wat je als kapsel kunt doen. In dit geval voor een modeshow… En als het geen woord is, sorry, ik heb dyslexie:S

Ik vind ‘braided crowns’ heel mooi. Zoek maar eens op.
Wat ook heel leuk is, vooral als de meisjes lang haar hebben, is een lichte slag in het haar maken/krullen en dan gewoon een bloemenkransje op het hoofd. Die zijn vrij prijzig volgens mij, maar wel heel leuk. Bij de claires is die met ijzerdraad 8 euro (die heb ik zelf ook) en de elastieken zal wel iets goedkoper zijn.
Ik vind dat ze bij de claires sowieso erg schattige haarspullen hebben. Dus als je nog wat zoekt… vrij prijzig maar erg mooi.

Hmm das wel veel geld… Ik ben maar een arme scholier;) Maar toch bedankt! Miss kan ik er wel iets mee:)