Kapsel

[fgcolor=#B300AD]Hallo ik heb nu al heel erg lang bijna hetzelfde haar als Justin Bieber maar iets langer voor meisjes, Maar nu wil ik een ander kapsel, Ik heb half lang haar maar ben opzoek naar een Echt stoer kapsel ik zou mijn haren wel halflang willen laten maar er mag wel iets af!! Weten jullie een paar leuke Kapsels?? Laat me eventjes een paar Modellen zien/Fotos. Thnx!! [/fgcolor]

heej faye…wat ik een leuk kapsel vind als kapper voor dames (lkkr wild) is het volgende:

hm hoe moet ik hier foto’s posten?..ik heb er namelijk geen URL link van

het algemene kapsel topic, staan er zat!
en anders is er een hele site met allemaal verschillende kapsels http://www.kapperssite.nl/modellenboek.php
goodluck!

@hairdresser

naar tinypic.nl, en daar de foto uploaden, dan de code voor forums hier in een berichtje zetten

BEDANKT!!!

@ suninmypocket dankje dankje…het moet wel .com zijn

maar dit is um dan
http://nl.tinypic.com/r/11w4xz5/7

Dat is echt een mooi kapsel!! alleen ik ben meer opzoek naar Brunettes zegma, want dan zie ik ook aan de vorm van het gezicht of het mij staat enz.

ja dat geloof ik :grinning:…je moet het je idd erbij bedenken…kheb niet zo 1,2,3 een kapsel waar dit voor brunette is:$…kzal us ff kijke

Bedankt Neem alle tijd!! kapper komt pas volgende week. haha . Maar doordat jullie mij foto’s laten zien weet ik ook wat anderen mooi vinden en wat nu IN is.

haha, ik wist niet dat jongens op girlscene zaten :smirk:

lol mijn vriendin stuurde me die foto pas geleden nog omdat ik zo een kapsel wil xD

:open_mouth: Ik ben geen jonge :’( XD haha , maa als je je registreerd staat er wel meisje of jongen ook weer zo vaag maja …

ik denk dat ze het over mij had:P…maar goed ik hoop dat jullie alleen maar blij zijn met mijn antwoorden(A)

waarom dan allemaal foto’s van jezelf (jongens) op je weblog? :grinning_face_with_smiling_eyes:

doe anders een bob ofzo?

Omdat het oude foto’s zijn , vandaag dat ik nu ook ander kapsel wil en , Ik ben meer een Hip Hop Meisje :wink:

IEDEREEN HEEFT ZIJN EIGEN STYLE TOG :open_mouth: ?

Ik vraag me af of hairdresser echt zo’n goede kapper is, want iedereen kan zien dat je haar niet zo elke dag zit. Er is uren geplukt en gestyled aan dat meisje voordat haar haar zo zit hoor, gewoon neppig dus.

Het hangt ook af van de soort haar die je hebt, met sommige soorten haar krijg je niet eens zo’n kapsel, maar dan gaat het er gewoon raar en lelijk uit zien.

Ga naar een goede kapper dus en vraag dáár wat bij je gezicht, haarkleur en soort haar past. Wij kunnen dat toch niet voor jou bepalen?

het is ook niet door mij geknipt he;)…het komt uit tijdschriften.
Maar idd ik geef je gelijk dat een kapper weet wat er bij je gezicht past!