kapsel voor begravenis

heey, morgen ga ik naar de begravenis van mijn oma, alleen weet ik echt niet wat ik met mijn haar moet doen… heeft iemand tips?? misschien fotos?
ik heb slag/krullend haar. een beetje er tussen in (meer slag)
en redelijk lang haar net niet aan de onderkant van mijn schouderbladen.
bedankt :slightly_smiling_face:

Hmm, wat vond je oma mooi staan?

opgestoken en los, eigenlijk alles, maar niet te apart.

eh gewoon normaal XD?

Ik weet niet ik zou het een beetje normaal houden, dus los laten of opsteken

Sterkte <3

Oh gecondoleerd!
Maar OT:
Doet dat er toe?
Die begravenis draait toch om je oma en niet om jou?

Ik zou er niet te veel van maken eigenlijk, gewoon doen wat je vaak hebt. (Los ofzo?) Het gaat immers om de begrafenis en niet om hoe jij er uit ziet, toch?

Meestal laat ik mijn haar gewoon los, maar mijn oma zei tegen me dat ze mijn haar altijd heel mooi vond als ik het in een knotje had. Daarom had ik een knotje in mijn haar bij de begravenis van mijn oma.

Ik zou mijn haar een beetje uit mijn ogen doen, vanwege het huilen etc.
Gewoon simpel, zoals dit:

http://i56.tinypic.com/4q3byf.jpg

Sterkte meid!

xx

Sterkte, je kan het ook inderdaad zoals hierboven doen, of met een mooie visgraatvlecht aan één zijde, of losjes opgestoken.
Steek er NIET teveel moeite in, ik snap dat je er mooi uit wil zien, maar het maakt niet uit hoe je haar zit.
Gecondoleerd en sterkte morgen.

bedankt!
ik dacht ook al dat ik het niet te uitgebreid doen.
misschien dat ik het ga krullen en een lauren conrad clecht doe?
of simpel opsteken.
aah weet ik veel xd

omg, ben ik de enige dit het raar vind?

Hier nog een!

Ehm,
Ik ga naar een begravenis om iemand te herdenken
Niet om er tip top uit te zien.
Hooguit een beetje netjes.

Nee ik vind het ook een beetje appart om je druk te maken over hoe je haar zit op de begrafenis van je oma.

Waarom is het nou weer raar dat ze er goed uit wil zien op de begrafenis van haar oma… Jeetje.

OT: Ik zou een vlecht doen of opgestoken!

begrafenis.

ik zou het niet anders doen dan normaal.

Nou idd.

Wat is er dan raar ik zou ook twijfelen wat ik met mijn haar zou moeten doen op een begrafenis want wat is de bedoeling dat het netjes zit of normaal ? Zou ik echt niet weten en volgens mij gaat het er nu niet om of dat het er geweldig uit ziet ofzo maar okay

Volgens mij maakt de TS dit topic niet aan omdat ze per se bloedmooi op die begrafenis wil verschijnen, maar omdat ze wil weten wat gepast is qua kapel op een begrafenis?

Offtopic; Gecondoleerd meid!