Kapsel tips en styling?

Hoi!
Deze vraag is vooral gericht aan de kapsters onder ons, maar ook aan iedereen die misschien wel een heel goed idee heeft :slight_smile:
Lang verhaal kort: mijn haar is mij en mijn impulsieve verfbeurten zat, en heeft mij dit nu even duidelijk gemaakt.
Ik heb het destijds rood gehad, maar omdat mijn haar zo denderend snel groeide en ik van mezelf midden blond ben, zag je snel uitgroei en moest ik uiterlijk om de twee weken verven om het bij te houden. Na drie verfbeurten binnen krap 6 weken merkte ik al dat mijn haar begon af te breken op de bovenlaag, hierna heb ik het terug naar blond gebracht (wat natuurlijk ook niet bevorderlijk was voor de conditie van mijn haar) en zo is het een poosje gebleven. Ik stak het eerst vaak half op en dan met een clip of strik oid, met de insteek die verdoezeld nu genoeg en knippen kan altijd nog als ik dit echt zat ben. Dat is dus nu. Er zijn een aantal plukjes, vooral bij mijn kruin, die niet langer zijn dan 5-10cm. Ik zoek dus een kapsel waarbij dat minder opvalt en wat meer gelijk getrokken kan worden. Ik wil het liefst wel iets wat echt nog ‘meisjesachtig’ is, want ondanks dat sommige vrouwen het prachtig staat, maakt een Pixie cut of misschien zelfs een opgeschoren zijkant mij echt jongensachtig. Ik zat zelf te kijken naar een asymmetrische bob in laagjes, zodat je optisch ook wat lengte houdt. Hebben jullie misschien nog andere ideeën, of tips over hoe je zo’n kapsel in model brengt?
Ik heb wel een aantal foto’s van voorbeelden wat ik wel gaaf vindt, ik heb tot op heden nog niet ontdekt hoe ik die toe kan voegen :see_no_evil: want daarmee kan ik ook kapsels laten zien die ik absoluut niet mooi vind voor mij…