Kapsalon annemarie in denbosch.

Hoi!
Ik ben net gebeld door een kapsalon,
dat ik daar misschien mag beginnen,
heeft iemand misschien ervaring met deze kapsalon?
is het leuk, gezellig, etc?

de reden dat ik dit vraag is ook:
Ik werd gister een aantal keren geheim gebeld.
de eerste 3 keren nam ik niet op omdat ik wel eens vaker word lastiggevallen.
toen nam ik toch maar op, ik zei : Hallo? en toen hoorde ik hallo… dus ik: hoi? en hij weer: hallo? dus toen hing ik op.
werd ik weer gebeld. ik nam op “met miraya” hij “hallo, hoe is het”
waarom zou die zich niet even netjes voorstellen etc, en meteen vragen hoe is het? misschien zei die wel 'wie is dit?" maar… tsja :'D hij was best onverstaanbaar. ik hing dus maar weer op.
toen later die dag werd ik wéér gebeld, nam mijn vriend op met “hallo?” en die man hing op. toen later belde die weer! en toen nam mijn vriend dus weer op… maar toen zei die man wel gewoon met kapsalon dit dat… is miraya aanwezig?
en ik zweer dat het dezelfde stem was.

en: toen kwam er een kort solicitatiegesprek over de telefoon
hij ging heel veel dingen vragen over mijn uiterlijk:
haarkleur, oogkleur, lengte, etc
hij vroeg of ik er soms als een modelletje bij liep?
en hij vroeg of ik sportte enz…
en toen vroeg die 'ben je modebewust?" dus ik antwoorde met: ja opzich wel. en toen vroeg die: draag je dan vooral broeken of ook rokjes en jurkjes… dus ik antwoorde zo vragen van: uh ja allemaal wel?
en toen vrog die: loop je ook wel eens op hoge hakken?

nou best wel rare vragen voor een kapsalon, of niet?

Ik woon in Den Bosch maar ik ken hem niet. Waar zit hij?

Wateringen 171

Oh dat is in Empel! Ja daar is het wel leuk geloof ik. Empel is een best klein dorp dus ze hebben daar veel vaste klanten.

ja klopt in empel!

up

Ik woon wel in de omgeving van Den Bosch maar ken deze ook niet. Ik heb een bijbaantje bij de kapsalon (vegen, wassen, koffie, schoonmaken etc), bij een dorpskapper met veel vaste klanten en dat is ook gezellig! Kleine kapsalons zijn altijd wel gezellig, denk ik zo. De vaste klanten zijn meestal wel wat ouder (watergolfers en föhners) maar die zijn ook altijd super geinteresseerd in jou, dus dat is ook wel leuk xD.

nu weet ik niet zeker of het echt in empel is hoor,
we zijn er vanmorgen langsgereden
en het was in een soort nieuwbouwwijk, in zo’n huis, gewoon tussen normale huizen in ook, en er stond niets buiten over dat het een kapsalon was.
en de reden dat ik dit vraag is…
hij vroeg best rare dingen xD
hij wilde een kort solicitatiegesprekje over de telefoon,
hij ging heel veel dingen vragen over mijn uiterlijk:
haarkleur, oogkleur, lengte, etc
hij vroeg of ik er soms als een modelletje bij liep?
en hij vroeg of ik sportte enz…
en toen vroeg die 'ben je modebewust?" dus ik antwoorde met: ja opzich wel. en toen vroeg die: draag je dan vooral broeken of ook rokjes en jurkjes… dus ik antwoorde zo vragen van: uh ja allemaal wel?
en toen vrog die: loop je ook wel eens op hoge hakken?

ik vond het trouwens best creapy… maar het probleem is… ik MOET een plek hebben om te werken en omdat ik nogal laat ben met beslissen over mijn opleiding (ik kon niet kiezen tussen 2) is er dus bijna overal al een leerlingkapper aangenomen. nu baal ik natuurlijk ontzettend als het dit jaar wéér fout gaat met de opleiding, vorig jaar is die ookal stop gezet…

ga met hem praten in het echt, maar neem je vriend ofzo mee. (A)

gehe goed idee :'D

up!

het lifest even het vetgedrukte stuk lezen als je niet alles zoekt te lezen gehe!

Ik ken het niet, woon zelf aan de andere kant van nederland ongeveer,
maar ik vind het wel raar dat die man het zo via de telefoon vroeg, en ook dat soort vragen!

weet je wel zeker dat hij van die kapsalon is en niet zich zomaar voordoet alsof hij daar werkt

Ik heb een idee! Bel naar die kapsalon en vraag naar die vent!

Beetje rare vragen ja… Ik zou er gewoon is naar binnen lopen of aanbellen, en neem idd wel iemand mee dan…

Ik krijg er een verkeerd gevoel van.

Hmmm ik vertrouw het ook niet helemaal.

nee ik ook niet idd.
ik heb het opgezocht op google en staat gewoon op telefoonboek.nl enz
en bij google maps staat ook echt dat huis afgebeeld als kapsalon!
ja ik wil erheen bellen, maar dan wel geheim.
ik weet niet hoe dat moet met een samsung star :'D

kan je niet gewoon bellen om te vragen hoelaat je bijvoorbeeld moet komen omdat je dat vergeten bent.