Kappersproducten speciaal voor droog haar

Hai hai!

Eergisteren heb ik mijn haar laten verven bij de kapper en die vertelde mij dat ik kappersproducten (shampoo, conditioner etc) moet halen speciaal voor droog haar én dat tot in je haarschubben werkt.
Wie weet een goed product voor mij? En dan bedoel ik dus echt een kappersproduct en dus niet syoss, andrelon en dergelijke. Het mag best wat kosten, want als ik zoiets niet gebruik lijkt mijn haar een bosje hooi xD

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

vraag het aan de kapper :slightly_smiling_face:

Kappersproducten kun je over het algemeen alleen bij een kapper halen… :stuck_out_tongue:
Dus ga gewoon terug nar de kapper en vraag het?

Ik gebruik zelf producten van aveda iig, komt ook bij de kapper vandaan.

John Frieda?
Ik heb mijn haar ook geverfd, en ik gebruikte die
en het werd heel mooi vol enz. en de kleur bleef heel
lang 3 maanden ofz

Ik vind biosilk heel erg fijn (Heb zelf ook best droog haar) je hebt daar n serum van maar ook shampoo , mijn haren zijn daarna altijd goed doorvoed en super zacht! Is ook iets duurder , maar nog niet extreem duur :slightly_smiling_face: vind em zelf erg fijn

Ik ben zelf kapster in opleiding, zelf werken wij met Keratase :slightly_smiling_face:
Ik raad je wel aan, als je de shampoo koopt ook de verzorging&masker erbij te kopen. dan zie je sneller verschil :slightly_smiling_face: hoop dat je er wat aan heb.

trouwens de nutritive-thermique lumiere is ook heerlijk (van Kerastase),
dat doe je in je haar als je het gewassen hebt, het liefst voor het fohnen.
Je haar word er echt superzacht van, alleen je moet het alleen in de lengten smeren
want anders krijg je een hele vette hoofdhuid haha.

Ik gebruik dit allemaal zelf ook, en sinds ik het gebruik wil ik niets anders meer :slightly_smiling_face: