Kappersmodellen gezocht

Hallo,

Ik doe een kappersopleiding en ik ben bijna klaar (februari).
Ik heb wel nog een aantal modellen nodig voor school!
Dit houd in: wassen knippen en drogen compleet naar wens, altijd onder begeleiding van een docent.
De kosten zijn maar ¤2,50 dus dat is niks :slightly_smiling_face:!

Interesse? Stuur me een mailtje! threedaysgrace@live.nl

(Moderators: ik weet niet of dit wel of niet mag, ik probeerde iemand op te zoeken om het eerst netjes te vragen maar ik ben echt barslecht met computers dus ik wist niet helemaal hoe :’)… Als t niet mag, doe maar verwijderen en i’m sorry haha!)

En waar moeten we dan heen :sunglasses:
Ik sta namelijk altijd open voor zulke dingen, maar het moet niet té ver weg zijn haha!

Amsterdam Zuid :slightly_smiling_face:
op het IMKO-College

(haha lekker slim dat er niet bijzetten)

Aah ik woon in eindhoven, dus iets te ver weg, ben ik meer kwijt voor het treinkaartje haha

Dat wil ik ook wel weten ja
Edit; woep te laat
Dat is wel een beetje ver weg :slightly_smiling_face:

Naja, ik heb wel ov dus in principe is het niet zo een groot probleem :stuck_out_tongue:

Ik zal je even een berichtje sturen :slightly_smiling_face:

Waneer en hoelaat is het dan? :stuck_out_tongue: is ook wel handig
Maar ik ben ook bang dat dit te ver gaat worden…(hoewel 2 uur ook wel weer mee valt) Maar grote kans dat ik op school zit…

in principe op maandagen vanaf 1 uur,
op woensdagen en donderdagen kan op elk tijdstip -dwz tussen 09.00 en 15.30- (maar moet ik dan even overleggen met m’n docent ivm de salon)

en binnekort kan t ook op dinsdagen maar ik weet nog niet precies vanaf wanneer… :]

Hoezo moet je betalen voor knippen dan? ik heb zelf ook de kappersopleiding gedaan en liet mijn modellen niet betalen hoor.

ik hou dit even in gedachten. ga toevallig volgende week al naar de kapper, maar voor een volgende keer is het best een optie

Verf je niet? Want ik wil graag mn haar verven haha