Kappers die teveeeeeel afknippen :( !

Hey meiden…

Vanochtend ging ik naar de kapper en ja hoor, stond daar een ‘nieuwe kapster’. Ik wilde niet lullig doen ofzo en liet haar mijn haar knippen (iedereen verdient een kans dacht ik) Maar dan knipt ze er plots zo’n acht cm af! Echt vet balen want ik moet héél lang sparen voor mijn haren, ze groeien zo vreselijk traag.
Sorry dit moest ik even met de wereld delen :stuck_out_tongue:
Hebben jullie dat ook weleens vaak? Dat kapsters er zogezegd ‘de puntjes’ af gaan knippen, maar dat ze dan uiteindelijk je haar bijna halveren zeg maar…

Oja, en hoe laat je je haar langer lijken? Of hoe kan je het een beetje camoufleren zodat het niet gelijk HEEL hard opvalt dat er zo’n stuk af is?

I am sad! Never mess with a girl’s hair… :wink:

Ik knip altijd mijn eigen haar dus geen last van kappers die te kort knippen =)

Ik doe van tevoren altijd een beetje “stom”… Ik zeg zeker 3x “ja uhm… niet teveel he? Zo iets! *maakt gebaar van 1cm*” En dan wordt dat 2cm, en ben ik wel tevreden :stuck_out_tongue:

Langer lijken, geen idee, ik zou zeggen, doe er wat anders mee dan eerst, in een staart doen ofzo…

Dat is bij mij ook altijd. Dan zeg ik altijd dat er wel een cm af mag ofzo en dan is er echt zes af. Dat is altijd heel erg klote.

daarom knip altijd ik zelf touwtjes in handen hebben

bij mij is het ook wel eens tekort genknipt
maar ik denk dat die vrouw nog niet met krullen kon omgaan
misschien kanje het stijlen
tenzij je al heeeeel stijl haar hebt.

Ik heb dat bij mijn vorige kapster ook gehad, maar zij knipte ook wat ze zelf wilde.
Een schuine boblijn terwijl ik dat niet wilde, dat is een mooi voorbeeld.
Nu heb ik een andere, die wel luistert naar wat ik wil. (:

De volgende keer gewoon zeggen dat ze teveel hebben afgeknipt en je dat deze keer niet wil, want je betaalt er uiteindelijk wel voor en het is zonde als je dan niet tevreden bent.

Dubbel. >_<

Ik heb daar op een gegeven moment ook zo’n genoeg van gekregen dat ik nu ook mijn eigen haar knip.

Daarom knip ik dus zelf mijn haar. Ik laat echt niemand anders nog aan m’n haar komen.

Mijn vriendje heeft daar ook last van XD.
Ofjaa… Z’n moeder vind dan dat hij er wel een fatsoenlijk stuk moet af laten knippen… en dan doet die kapper dat dus ook als hij gwn zegt een klein beetje …xD
gelukkig groeit z’n haar snel ! :grinning:

Daarom ga ik ook bijna nooit naar de kapper. Ze doen het altijd verkeerd!

Altijd duidelijk zeggen maar absoluut niet teveel eraf. Ik heb het liever wat te lang.
En idd gebaren van zoveel en dan 1 cm en zeggen echt niet meer hoor!!!

Ik heb ook eens in de stoel gezeten en deed ze een pluk naar voren en die was al geknipt dus ze zei dus zo? En ik had iets van omg wat kort ik zo ja echt NIET korter hoor!! ik vond het zoooo erg.
Maar aik zou echt keihard janken als iemand mijn haar 8 cm korter knipt terwijl ik heb gevraagd om puntjes. Denk maar niet dat ik zou betalen dan.
Ik zou dan ook vragen naar haar baas en dat ik hier absoluut niet blij mee ben.

Echt als het om mijn haar gaat ben ik ook heel voorzichtig en moet het ook helemaal naar mijn zin. This echt een hel om naar de kapper te gaan vind ik dus ik ga maar 1x per jaar. En dat is al zooo stressen.
En ooit heeft zo een meisje het scheef geknipt dus sindsdien moeten ze mijn scheiding ook goed doen en laten zien dat het recht is :stuck_out_tongue: Eerder ga ik de deur niet uit.

ik ben een lastige klant maarja dat moet wel anders is het niet naar mijn zin.

Ik ken het ,
Ik had best lang haar , en dus eindelijk de stap genomen om het iets af te knippen,
Ik wilde een lange boblijn , die dus net boven mijn schouders kwam ,en dan de voorste punt iets langer , had plaatjes meegenomen , zelfs de lengte aangewezen , 100x gezegt dat ik het niet te kort wilde…(liever iets te lang , en ze had zelf een lannge boblijn… dus denk komt wel goed)

En toen knipte ze dus een FCKING boblijn …
Een korte , daar zit ik nu net een maand aanvast !
Dus ik heb nu n kappers trauma…

Ik heb geen idee hoe je het langer kan late lijken,
njaa clip in extensions , of opsteken?

Ik kan der niks mee :stuck_out_tongue: niet eens n staartje … jippie
Dus ik leef met je mee haha

daarom knip ik mijn haar zelf

Zelf knippen. Of je moeder ofzo laten doen.

Gelukkig doet mijn kapper dat niet. De vorige keer vroeg mijn kapper of ik er wel echt 12 cm vanaf wilde hebben xD

Jaa, daarom knipt mijn moeder mijn haar. Ik doe toch alleen de puntjes eraf.

ik ken het niet ;o
ik ga altijd naar een vaste kapper, en dat zijn kennissen van ons,
en dan zeg ik; alleen de dooie puntjes eraf.
En dan laat ze zien hoeveel er af gaat ongeveer, en of ik dat goed vind (:

Ik. Ga. Morgen. 10. Cm. Van. Mijn. Haar. Afknippen.

Oke ik zit nu echt ik shock dat ik het echt ga doen, ik ben zo gewend aan mijn haar! Maar indd, normaal als ik naar de kapper ga, zeg ik ook altijd dat ik er ongeveer 2cm vanaf wil. En wat doen ze? Ongeveer 4/5 -.- Echt superkut dus ik begrijp hoe je voelt, 8 cm is echt veel ö!