Kapotte tel probleem

Ik heb een probleem: mijn telefoon is kapot. Het was een iPhone 4s en hij was sws al best wel irritant, hij das te weinig geheugen, flipte vaak, zat vol met schereven en ga zo maar door. Ik wil heel graag een iPhone 6 maar kan m’n moeder nog niet overtuigen. Hebben jullie tips voor hoe dat me lukt/waar je goedkope (2dehands) iPhone 6 kan kopen/of ik een andere telefoon kan nemen

Betaal je hem zelf? Zo ja dan zke ik het probleem niet. Ik zou op marktplaats kijken, maar verwacht niet dat je daar goedkoop eenniphone 6 kan krijgen. Iphone 5 misschien wel

zit er nog garantie op? Zo ja dan kan je hem laten maken.

Waar vind je een nieuwe telefoon, nou op internet, in de winkel etc.

Waarom wil je perse een iphone, ik weet niet hoe oud je bent maar wees blij als je uberhaupt een telefoon hebt, er zijn zoveel andere leuke telefoons misschien zelfs ook wel veel goedkoper, ga daar eens naar kijken en overleg dan eens weer met je moeder.

Ik denk niet dat je moeder zomaar een nieuwe telefoon voor je koopt. :’) Mijn ouders doen dat echt niet in elk geval, haha. Waarom koop je niet gewoon een samsung galaxy s4 o.i.d.? Die kunnen nog best een tijdje mee en zijn een stuk goedkoper dan iPhone. En anders, een iPhone 5C? Waarom perse de iPhone 6, je hoeft toch niet perse het nieuwste van het nieuwste te hebben?

Als je de telefoon gewoon zelf gaat betalen, zie ik het probleem niet zo. Vind dat je best je eigen geld mag uitgeven aan een iPhone 6, maar dat het best vreemd is als je je moeder mee zou willen laten betalen.

Een tweedehands Iphone 6 is wat lastig. Heb je geen telefoonwinkel in de buurt die tweedehands toestellen verkoopt voor een leuk prijsje?