Kapotte spijkerbroek

Hi!

Ik ben vandaag dus gevallen met m’n nieuwe G-star broek die me best wel een hoop gekost heeft :’) Nu zit er alleen een gat bij m’n knie, en aangezien ik het heel erg zonde vind om deze broek weg te gooien wil ik er nog wat van maken. Je ziet laatste tijd best veel broeken met van die gaten erin, hebben jullie misschien tips om er nog wat van te kunnen maken? Mocht het echt niet meer mogelijk zijn maak ik er een short van. alvast bedankt!

Nog zo’n gat maken aan de andere kant. :stuck_out_tongue:

http://www.wikihow.com/Rip-Your-Own-Jeans

Ik heb ook een gat in me broek haha, gisteren gebeurd. Me moeder zegt dat ik het weg moet gooien maar het is me lievelingsbroek dus dat vind ik zonde. Ik heb er daarom een paar extra gaten in gemaakt, het ziet er nu best wel stoer uit en iedereen denkt dat die broek zo hoort ahaha. Moet je ook eens proberen :] .

je kan de broek ook afknippen en er een short van maken, maar dat is eigenlijk best wel zonde als het een nieuwe broek is

Ja als ik er niets meer van kan maken is het de bedoeling dat ik er een short van ga maken. Beter een short dan hem helemaal weggooien.

bleken en wat gaten maken wil ik nu echt een x gaan doen, miss ok een idee?

[b]heb je het bonnetje nog?
Want dan kun je hem terugbrengen. Ik had ook garantie op mn g-star broek !

Succes ! [/b]