Kapotte schoenen!

[b]Gister ben ik met m’n nieuwe blauwe laarzen naar appelpop geweest.
Maar nu zijn ze helemaal blauw alsof ze te vaaak in de was geweest zijn, en er zitten ook witte stof vlekken op die er niet af willen!
Die laarzen waren net nieuw en super duur!
Weet iemand hoe ik ze weer een beetje ‘mooi’ kan krijgen?!

(ja het was heel dom om naar appelpop nieuwe laarzen aan te doen. :pensive:.)

xxx[/b]

hm miss is het handig om te weten van wat voor materiaal ze zijn :wink:

Idd dom om met je nieuwe laarzen naar een festival te gaan.

zijn ze van leer? of van stof?

Had je niet beter je oude gympen aan kunnen doen? Had je nieuwe kunnen krijgen…

[Of had jij niet dat topic over dat je je oude gympen kapot wilde maken?]

licht eraan of het van leer is of van stof etc.

waarom deed je ook je nieuwe laarzen aan?
Dat is vragen om problemen

Ze zegt toch dat ze weet dat het dom was om die laarzen aan te doen? Waarom moeten mensen dat nog even herhalen?

Als ik jou was zou ik even langsgaan bij de schoenenmaker of bij de winkel zelf. Misschien is er nog een kans dat je ze kan ruilen en anders weet de schoenmaker wel wat te doen. :wink:

Je kan schoenen echt niet ruilen als ze er zo uit zien en al helemaal niet met die reden

Oh sorry maar dat is wel heel dom om met dure nieuwe laarzen naar een festival te gaan!

Ik denk niet dat je er nog wat aan kunt doen. Ga naar de schoenmaker zou ik zeggen!

Haha, dan vraag ik me af wat je er allemaal mee gedaan hebt, had gister gewoon mn gympies aan daarnaar toe, en helemaal niks mee gebeurt.
Maargoed, schoenmaker ja?

Ga naar de schoenmaker en vraag om een speciale schoenenpoets,
& als dat niet werkt kan je ze proberen te borstelen.

naar de schoenmaker en anders gewoon terug gaan naar de winkel. Dan zijn het duidelijk géén goede schoenen áls ze zo al ‘kapot’ gaan.

(en zo raar is het niet om terug te gaan naar de winkel, want je moet eens weten waar klanten allemaal mee terug komen)

Borstelen?

Ze zijn trouwens van suède.

De winkel is in maastricht en ik woon in gelderland…

uuuuuuuuuuuuup

Help?

als suede vies is krijg je het bijna noooooooooooit meer mooi en goed schoon. dus zou gaan sparen voor nieuwe

Serieus?! :open_mouth:

IK GA DOOD!

Ik heb super lang moeten zeuren voor die dingen, en ik krijg noooooooooit meer nieuwe!!!
Als het koud word kan ik echt niet in m’n ballerina’s naar school. :bored:

you smart ass :grinning_face_with_smiling_eyes: