Kapotte oksels door odorex

Ik heb een erg vervelend probleem.

Twee dagen terug ben ik zo dom geweest odorex (tegen zweet) s’avonds op mijn oksels te doen terwijl ik ze die ochtend nog had geschoren. Ik was net bezig het op te deppen toen ik het me herinnerde. Het brand als een malle en ik kan mijn armen bijna niet omhoog doen. Het voelt heel trekkerig en ziet er uit als een schaafwond (incl. schilfertjes, sorry voor de details.)
Ik smeer er nu elke avond sudocreme op en scheer het niet. Dit is dus heel vervelend want met dit weer wil ik graag t-shirtjes aan kunnen doen zonder lelijke oksels :’)

Iemand een idee het herstel proces te versnellen/verzachten?

Voorlopig met rust laten.

Ja voorlopig met rust laten.
Ik had mijn oksels ook helemaal kapot gemaakt door Odorex omdat ik gewoon niet wilde zweten, maar ja na een tijdje werkte het toch niet meer.

Smeer er creme op (vooral van die dikke). Misschien vaseline proberen? Probeer je oksel eigenlijk alleen maar met water te wassen en als je deo doet alleen maar deo zonder alcohol.

Ik gebruik dat spul ook, werkt perfect bij mij en heb nog nooit problemen gehad.
Het klinkt als uitdroging van de huid, zou het de komende dagen goed vet houden. Een dunne laag Sudocreme werkt denk ik het beste (doe opleiding verpleegkundige en dat spul werkt als een speer) het heeft de eigenschap dat het het genezingsproces versnelt :wink:. Verder moet je wel elke dag ff goed de oude sudo eraf wassen met warm water (dat kan namelijk gaan klonten en irriteren). En ik zou niet te veel deo gebruiken. Hopelijk wordt het snel wat minder!

Dankjewel voor de antwoorden!