kapotte lippen

Ik heb hele erge last van kapotte lippen maar vooral droge lippen. Is er misschien iemand die hier tips voor heeft dat ik weer mooie verzorgde lippen krijg?

Met je tandenborstel je lippen scrubben & vaseline

Rosebud Salve gebruik ik als m’n lippen echt heeel droog zijn. Labello helpt dan niet bij mij.

Klinkt misschien stom maar wat bij mij echt goed helpt als mn lippen er heel slecht aan toe zijn : Lemony Flutter van Lush

Als mijn lippen echt heel droog zijn doe ik er 's avonds voor het slapen gaan een dikke laag purol op. Dat helpt meestal wel.

reclame is niet toegestaan

Bepanthen werkt bij mij heel goed!

Ik zweer bij het witte potje van Blistex…
Maar bedenk ook even waarom je lippen zo droog worden. Eet je wel gezond? drink je genoeg (water)?

Purol zalf of purol vaseline!

Dit gebruik ik elke avond.
En in de ochtend gebruik ik burt bees, zo’n stick.

Ik heb altijd droge lippen, zomer hersft ik moet er elk seizoen mee dealen maar niks helpt. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd.

De lippenbalsem van Nuxe (Reve de Miel), Kiehls en Elizabeth Arden zijn echt aanraders! Smeer het de eerste dag(en) telkens op je lippen en bouw daarna af naar 1x per dag. En niet aan je lippen likken.

Gebruik je veel labello? Ik deed dat eerst heel erg en toen heb ik er een allergie voor ontwikkeld. Sindsdien is het enige wat bij mij werkt is af en toe wanneer het alleen velletjes zijn en dus geen scheurtjes of wondjes, zachtjes schrijven met een vochtig washandje. En voor het slapen een dikke laag vaseline (zo’n grotere pot) en tussendoor wanneer het nodig is gewoon een beetje.

Ik gebruik het idd iedere avond :slightly_smiling_face:
Overdag niet, tenzij het heeeeel erg is en ik thuis zit.

Burts Bees heb ik ook gebruikt en die is heel fijn!
Nu heb ik een potje van The Body Shop, had ik gekregen als onderdeel van een kado en is echt heel fijn!
(niet de born lippy, maar dezelfde ‘soort/lijn’ als waarvan de bodybutters zijn etc.)

Lip butters zijn echt ideaal voor kapotte lippen, ik gebruik die ook van the body shop :slightly_smiling_face:

In ieder geval niet lip-likken mocht je dit doen, hier worden je lippen uiteindelijk alleen maar droger van.

Ik probeer gezond te eten en probeer ook genoeg te drinken!

Je huid is een weerspiegeling van je innerlijke gezondheid. Probeer daar rekening mee te houden. Als tweede zou ik je het wonderpotje van Oriflame willen aanraden of Purol. Ik zag dat meerdere mensen dat al hebben gedaan. Zeker als ze nu droog zijn níét scrubben. Alleen als je heel veel last hebt van velletjes, maar bij uitgedroogde lippen moet je dat niet gaan doen. Dan irriteer je ze alleen maar meer. Gewoon lekker smeren, veel drinken en wat extra vitamientjes naar binnen werken. :grinning:

Ik had precies hetzelfde probleem als jij. Ik had alles al geprobeerd qua scrubs, balsems, tandenborstel trucjes, maar niets werkte, tot dat ik een lippenbalsem van the body shop kreeg. Ik was eerst een beetje sceptisch maar het is echt geweldig!!! Probeer het, het heeft mij i.i.g. geholpen.

ik drink niet genoeg en daardoor zijn men lippen altijd droog, nou heb ik een vriendje, maar als ik hem dan kus, heeft hij daar last van? hij heeft zelf hele zacht e lippen en dan kom ik aan -.-