kapotte jeans

één van mijn skinny jeans begint door te scheuren. heb die al lang, zit heel lekker en wil die nog tijdje houden. Er is nu zo’n doorgesleten plek op de rechterknie; achteraan op de bips wordt hij ook erg dun. Zou er zo’n kapotte jeans (damaged of destroyed of hoe noemen ze dat ook weer?) willen van maken. Wie heeft hier ervaring mee?

Volgens mij kan je dat wel met schuurpapier doen en zelf de gaten groter maken.
En als je hem aan wilt en het is wat te frisjes kun je er een leuke legging of panty onder doen.

een gat bij je kont is alleen niet zo charming xD

Is dat nog mode? ik zie dat niet zoveel meer…

Tsja, misschien juist wel… Is ook geen gat, maar begin van een scheur, links en rechts. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

je kan ook als je gaten heb er stofjes onder plakken (zoals kant ofzo)

kan je niet precies dezelfde broek opnieuw kopen , want gaten zijn u i t…
ik vind t er ook echt een beetje zwerver uit zien:|

Maakt dat wat uit dan? Als het jou leuk lijkt doe je het toch gewoon?

dat dacht ik nou ook

Mij lijkt het wel gaaf , maar hoe wil je dat gat op je kont fixen?

tjonge jonge… <_<

whahahahaha, zo passé :tipping_hand_man:

Je kan op de gaten ook patches naaien.
Iemand die eerst bij ons op school zat had 1 van batman en een van Kiss op haar broek. Dus wij hadden het altijd over “Kiss Batman” xD

jhaa dat is leuk!

hahahaha koel ^^

dat gat zit niet op mijn kont hoor, maar eronder, op de bips dus, links en rechts. Het zijn eigenlijk eerder dunne scheuren.
Denk dat ik die jeans gewoon zo verder blijf dragen; zal wel geen mode meer meer zijn, maar ik vind het cool uitzien, zo met mijn paardrijlaarzen (kniehoog). Die scheur op mijn rechterknie is pal boven mijn laars, wel stoer vindt ik.
Nieuwe kopen kan ook tuurlijk, juist dezelfde hoeft niet, wel graag skinny; kan ik lekker afwisselen!
PS mijn vriendje vindt mijn “kapotte” skinny+rijlaarzen best wel kinky, doen dus! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik vind destroyed jeans supervet wil er zelf ook nog 1 (maken of kopen)

me 2 ^^

ik heb dat ook, bij een broek die ik nog niet eens zo lang heb, echt kut! En nog wel bij mn kont, als t nou mijn mn knie was, okee. Maarja. ik las er een keer iets over, om t zelf te doen. Kon toch ook met een kaasschaaf ding ofzo xDxD??
x

ik heb ook een skinny jeans die kaduuk is. misschien doe ik ook wel een kantje. dat lijkt me wel heel gaaf!