Kapotte Hak

Vrijdag ging ik even met een vriendin te winkelen, en toen zag ik hele leuke pumps van ¤40,-, had ik ze gekocht!
nu heb ik er vanmiddag even op gelopen, en vanavond ook heel even.
Toen kreeg ik het gevoel dat ik met mijn hak een beetje door de grond zakte dus ik keek even naar mijn hak als hij kapot was ofzo.
Zag ik dat de rand van de schoen tot het begin van me hak losliet. En ik moest nog een stukje lopen naar mijn fiets. Dus ben gewoon even verder gaan lopen want het was nog niet helemaal zo erg kapot.
Later hoorde ik opeens : “krak” dus ik keek naar mijn hak was die tot de helft los gegaan.
Erg jammer voor die 40 euro!

Is het jullie ook eens overkomen? wat heb je toen gedaan? weggegooid, terug naar de winkel of schoenmaker?

Ik zou terug naar de winkel gaan als ik jou was.

idd,

ja zeker terug gaan naar de winkel!
hak hoort niet stuk te gaan, en al helemaal niet de 1e paar keer dat je je hakken aan hebt!
je hoort gewoon nieuwe te krijgen

terug naar de winkel! je krijgt óf nieuwe hakken, óf je mag een ander paar uitkiezen óf je krijgt je geld terug.
Het staat officieel in de wet: artikel geen idee; jij betaalt voor iets en gaat ervan uit dat je daar iets goeds terug voor krijgt. Gaat het zo snel al kapot, heb jij recht op je geld :wink:
oke dat laatste was een beetje overbodig, maar ik zou gewoon teruggaaan!
zonde joh!
en je staat ook nog eens voor schut als je door je hak heenzakt!

hopelijk heb je de bonnetje nog…

je gelukkig wel!:smiley:

Zo snel mogelijk terug gaan!

inderdaad, daar heb je recht op.

Zo gauw mogelijk teruggaan ja! Dit is niet normaal voor een paar schoenen dat je een paar dagen hebt…