Kapotte broek

Hee, ik heb een broek met een gerafeld gat (zie foto) weet iemand misschien nog iets leuks wat ik er mee kan doen? :slightly_smiling_face: meestal maak ik korte broekjes als een broek kapot is maar daarvoor zit het gat net te hoog denk ik.

Zo is het wat duidelijker ^^

Dichtnaaien? Zit niet echt op een fijne plek nee.

Dat heb ik al geprobeerd bij een andere broek ( primark kwaliteit yaay) maar dat houd niet echt lang op zo’n plek :s

^ Dan kun je zelf toch de conclusie trekken dat je er vrij weinig mee kan? :’) Of je moet er een stuk stof op/achter naaien maar dat lijkt me ook niet heel mooi persoonlijk.

Ik dacht, misschien heeft iemand een leuk idee om er nog mee te doen bijvoorbeeld iets leuks met de stof.

Volgens mij is het enige wat je er nog mee kan doen weggooien…

Een knuffel van spijkersfof?

Ik heb het ook steeds op die plek, Ik gooi ze weg en koop een nieuwe

Oeh dat is wel een leuk idee dank je dat ga ik doen :slightly_smiling_face:

vervelende plek zeg! Misschien kun je er een shortje van maken en dan rond die plek een ander stofje plakken/naaien?

Hmm… Dat is echt zo’n typische plek dat je er niks meer mee kan :x Je kan er een stofje achterzetten, maar die plek staat nou eenmaal onder veel druk. Grote kans dat het dan loslaat… Ben je weer terug bij af. Ik zou inderdaad je broek verbouwen tot knuffel. Of missen tot kaft voor een broek :stuck_out_tongue:
Zoals dit:

http://www.101woonideeen.nl/wp-content/uploads/2011/09/agenda-denim-cover.jpg

Je hebt ook zo’n figuurtjes die je op je broek kunt naaien, misschien vind je zoiets leuk?

Van de bovenkant kun je een tas maken.
En van die pijpen kun je van die ronde knuffels maken, 1 kant dichtknopen met lint of naaien of whatever, vulling erin (kan ook andere kleding zijn) andere kant dichtknopen, et voila! Een kussen!

Aan mij geven, mijn dieren weten er wel raad mee, haha.
Maar als je geen dieren hebt die er wat mee kunnen zit er denk ik weinig anders op de weggooien…

meer gaten erin maken, en dan een ander soort stof onder de gaten naaien. :slightly_smiling_face:

Dat had ik toen ik nog naar school fietste ook altijd met mijn broeken :")

Heb ik ook, ik blijf ze gewoon dragen met een gekleurde panty eronder.

Oei die is wel heel erg versleten! Die zou ik toch gewoon heel gauw weggooien hoor…

Waarschijnlijk zat dan je zadel te hoog. Ik ken meer mensen die altijd zeuren over dat hun broeken daar kapot gaan, maar als je ze ziet fietsen zie je duidelijke dat het zadel te hoog staat voor ze…