kapotte broek zara

Ik heb een bestelling ontvangen van de Zara,
maar ik trok die broek dus gewoon aan (zonder geweld ofzo) en nu is dat stiksel (of de naad) losgegaan en naderhand zag ik ook dat er een gaatje aan de voorkant zat.

Nu heb ik net gebeld naar de Zara en ik moet wachten op een telefoontje, of ik zelf de broek moet retourneren en zelf een nieuwe moet kopen(want ik vind de broek wel heel leuk) of dat ze mij een nieuwe toesturen.

Ik heb niet gezegd dat de broek tijdens het aantrekken kapot is gegaan(maar het gaatje heb ik idd niet veroorzaakt) maar hebben jullie ook ooit zoiets gehad en denken jullie dat ze daar moeilijk over gaan doen?

Gewoon terugsturen, dan hoor je het vanzelf wel.

Ik heb t gehad bij de h&m. Ik had een legging besteld maar er zat al een ladder in toen ik hem kreeg, gewoon terug gestuurd en ik heb een nieuwe gekregen.

Gewoon even langs de winkel gaan. Zo van ik heb het kaartje nog en ik heb hem niet gedragen(dat kunnen ze wel zien en ruiken). Bij de h&m heb ik dat een paar keer gedaan, omdat iets kapot was terwijl ik het nog niet gedragen had. als je het bonnetje nog hebt is er niks aan de hand en ruilen ze m gewoon of je krijgt je geld terug.

okee dankjulliewel! Dan komt het wel goed denk ik.