kapot..

Hoi dames,

Ik zit met een apart gevoel de laatste tijd…
vorig jaar leerde ik een jongen kennen via het internet… ik zag hem ook een paar keer bij mij in de stad en heb ongeveer zon 7 maanden contact gehad via het internet. maar een paar maand daarvoor ging het al mis, doordat ik er telkens achteraan ging en niet hij…wat ik natuurlijk wel gewend was van hem.
Dat heeft me gewoon veel pijn gedaan… maar het leven gaat door.
Begin dit jaar was het zijn verjaardag, ik stuurde hem een berichtje en hij vroeg wie ik was omdat hij nummers kwijt was…
ik vertelde wie ik was en kreeg geen bedankje terug…ook dat heeft me pijn gedaan

Maar dan nu…
Ongeveer 2 maand terug heb ik weer een jongen ontmoet… Het klinkt heel lomp misschien maar hij is misschien minder knap dan de jongen van vorig jaar, maar zijn innerlijk is echt goed en dat is t belangrijkste…
Nu zit ik met een ‘‘twijfel gevoel’’ ik weet niet echt of ik hem wil en verliefd ben op hem…
Ik wil wel steeds met hem praten en via cam elkaar zien, tot nu toe heb ik maar zon 4x afgesproken (Wegens afstand etc)
Alleen vind ik het gewoon raar dat ik soms zo’n raar twijfel gevoel heb, zo van …wil ik hem wel?
diep van binnen zou ik het jammer vinden als er geen contact meer komt, of opeens het contact verbreekt…
Wat ik bijvoorbeeld wel minder had ,vergeleken met die andere is dat mn hart niet echt sneller gaat kloppen… bij deze jongen voelde ik mij vanaf t begin al thuis en leek et aslof we elkaar een hele lange tijd kenden…

Sorry voor het ingewikkelde verhaal maar ik probeer via deze weg hulp te zoeken…
tuurlijk is het prille liefde op dit moment en moet je het opbouwen,maar ik zou jammer vinden als ik spijt krijg terwijl ik het echt jammer zou vinden als er geen contact is tussen mij en deze ‘‘nieuwe’’ jongen…

Zijn er misschien dames die dit gevoel ook hebben gehad? en wat hebben jullie toen gedaan?

Groetjes,
Mariela

Zo van het gevoel dat je niet weet hoe het verder moet? Dat gevoel is zo klote maar slles is met een reden.

Waarom kijk je het niet een tijdje aan wamt is her niet te snel om binnen 2 maanden te beoordelen?

Jaa, ongeveer zo ja
hmm denk het ook, vooral omdat ik in die maanden elkaar maar 4x heb gezien…
maar ikbedoel met die jongen van vorig jaar,had ik echt na een tijdje dat ik verliefd was zonder hem te zien.
de nieuwe jongen heb ik ook via internet ontmoet, hierbij ging mn hart niet echt snel kloppen maar ik wou wel telkens contact zoeken. en tot nu toe praten we nog steeds, zou jammer vinden als t weg is opeens.

enig idee waardoor dit komt? echt rot soms s

Ik denk dat, zeker bij iemand waar je niet verliefd wordt op het uiterlijk, je die persoon echt vaker moet zien om verliefd te worden en de vlinders te gaan voelen.

En, zie je hem niet meer als goede vriend?

Ik weet niet echt of ik hem als goede vriend zie…aangezien ik t al helemaal voor me zie hoe t later kan zijn enz.
Iets in me zegt wel dat ik graag bij em wil zijn, en soms word k ook emotioneel haha beetje suf
maar goed, misschien is dat zo omda het nieuw is… pff
wou dat dit gevoel snel over ging…en ik zeker wist wat k wou

maar ik aan de andere kant zou k t ook jammer vinden dat t contact gwn stopt,omdat we al best veel delen

pff rot leven soms

PRECIES dit… Mijn vriendinnen mogen hem niet, maar ik vind hem zo super lief!!