kapot moe en vanavond schoolfeest

Ik slaap laatste tijd erg slecht en in de klas werd opeens alles wazig. echt vermoeid dus. Maaar vanavond heb ik schoolfeest en daar wilo ik heel graag naartoe, wat is slim om nu te doen?
xxx

Wat slim is, is natuurlijk gewoon niet gaan.
Mocht je nou echt willen: even een powernapje doen (max. half uur ofzo) en dan gewoon gaan. Mocht je nou echt te moe zijn, kun je altijd weer weg gaan toch?

Nu slapen/niet gaan?

Het slimste is naar je lichaam te luisteren, maar doe wat je niet laten kan …

neem van die vitamine c bruistabletten ( kan je bij de kruidvat snel halen)
En probeer dan te gaan, en als het echt niet lukt ga je gewoon eerder weg

xx

Niet gaan, er komt vast nog wel een ander schoolfeest dit jaar.

ga anders tot bijvoorbeeld half 11?

ik zou niet gaan, en wachten op een ander schoolfeest!
gewoon nu gaan slapen!

Niet gaan?
Niet gemeen bedoeld, maar dit kan je zelf toch ook wel bedenken ._.

Uh van druivensuiker word je weer een beetje actief geloof ik? Ik zou iig geen energie nemen want dat is nogal slecht. En als je last blijft houden van moe zijn ga dan naar de huisarts?

Nu eventjes gaan slapen en wanneer je wakker word druivensuiker nemen. Bij mij werkt het in ieder geval.

Ja, druivensuiker werkt wel… nadeel is wel dat als het is uitgewerkt, je je NOG meer moe voelt.

Nu inderdaad gaan slapen, maximaal halfuurtje. Kijk hier maar; http://www.hoedoe.nl/lich…p/hoe-doe-ik-een-powernap

alcohol drinken, daar word ik in ieder geval altijd wakker van

Red bulllllllll + powernap:D

Jaaa dat heb ik dan ook! Maar dan geen schoolfeest maar het kerstbal. En heb alles al gekocht enzo, jurk schoenen alles en daarna gaan we nog uit, dus ik wil wel heel graag. Ik heb net even geslapen en dat werkt wel echt :slightly_smiling_face:

Volgensmij word je van alcohol juist slaperig.

nu ff gaan slapen en dan gewoon gaan :wink:

haha ik niet hoor :’)

Powernap!