Kapot jurkje van ASOS

Ik heb een vraag ivm de levering van ASOS.

Is het al iemand voorgevallen dat er iets aan een pakje was dat je ontvangen hebt? Ik had een jurkje besteld maar de rits is stuk. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen? Als ik het refund denken ze misschien dat het mijn schuld is en krijg ik het geld niet terug…

Dit is de eerste keer, ik zeg niet dat ASOS slecht is want mijn vorige bestelling waren altijd in orde :slightly_smiling_face:

Ik heb het nooit meegemaakt bij Asos, maar ik zou ze gewoon een mailtje sturen.
Ik heb het wel een keer meegemaakt bij Forever21, er zat een gat in het broekje (het was een pyjamasetje), en toen deden ze daar niet moeilijk over en kreeg ik een nieuw broekje toegestuurd.

Ik zou ook een mailtje sturen, normaal gezien doen ze daar niet moeilijk over.

Er zit toch zo’n retourbon bij, kun je daar niet aangeven dat het kapot is? Zo niet, een mailtje sturen inderdaad.

Gewoon mailen, je krijgt hier altijd je geld voor terug, service is heel goed bij Asos.