Kapot haar!

Ik heb een lange tijd mijn haar zwart gehad, in een paar maanden tijd zijn ze volledig ontkleurd en heb ze een tijdje blond gehad. Ik had iedere keer last van uitgroei en heb ze daarom weer licht bruin gekleurd.
Nu is mijn haar harstikke dood! Welke haarproducten kunnen mijn haar redden?!

Ik gebruik dit Gliss kur ultimate repair voor mijn ontkleurde haar:

http://img0101.popscreencdn.com/155560188_-gliss-kur-ultimate-repair-shampoo-conditioner-with-.jpg

Als het droog is, dan is het nog te redden. Als het echt kapot is dan valt er helaas niet veel meer aan te redden. Dan moet de schaar erin.

Guhl.
Of Swartskopf herstellende repair.

Aaah ontkleuren heb ik ook 1x gedaan na een kleur die verkeerd uitpakte.
Alsof ik een bosje zuurkool op mijn hoofd had, ja dat was zuur :stuck_out_tongue:

Maar toen heb ik eerst van dat gliss kur gebruikt en paar dagen later weer geverfd, ging gelukkig goed maar had wel veel haaruitval na het ontkleuren :dry:

Knipbeurt.

Het beste een goede knipbeurt laten doen.

Dood haar kan je niet meer redden.
Ik zou het laten knippen, goed verzorgen en niet te vaak (ont)kleuren.

En als het nou droog is dan, op welke manier valt dat dan te redden? :cold_sweat:

Investeren in goede verzorgende haarproducten.

Dood haar valt niet te herstellen.

Ik heb het ook een tijd geverfd, geblondeerd, toen weer bruin enz. Het was heel erg beschadigd, ik moest toen elke keer een stuk laten knippen… Nu is het er voor het grootste deel af.
Dus ik zou het eerst even een tijdje met rust laten, niet steilen of verven.
Ook 2 keer per week een masker in doen, en als het er nog steeds hetzelfde uitziet dan is het gewoon echt beschadigd en moet je het af laten knippen. :frowning_face:

Niet meer kleuren

hai, [i]
ik heb ooit mijn haar met blondspray blonder gemaakt. ( SLECHT)
mijn haar leek wel een bos stro. Toen wilde ik het donker, maar de blondspray zou de verf ‘opeten’ zei de kapper, dus eerst ontkleurd en toen bruin geverfd.
aangezien ik blond ben had ik natuurlijk enorme uitgroei na een maandje ofzo. Dus weer bruin geverfd… dit werd bijna zwart !! Toen was ik zat van mn donkere haar… weer ontkleurd en weer blond gemaakt. het duurde even maar toen was het weer blond.

mijn haar was echt droog en lelijk.
Heb er toen een heel stuk vanaf geknipt ( echt veel :’( ) en ik was het nu met guhl.
Het ziet er nu weer goed uit, en het kan alweer bijna in een staart [/i]

andrelon glans en care conditioner :slightly_smiling_face:)

Goed puntjes bijhouden, en goed verzorgen. Voor drogisterij merken vind ik Guhl erg fijn. Gebruik zelf altijd de lichtroze flesjes. Herstellende nog wat.

Bij Gliss Kur heb ik het idee dat mijn haar echt snel moddervet van wordt. Dat ik halverwege de dag al bij de aanzet weer vettig voel worden.

Gebruik ook 2 a 3x in de week een masker.
Kijk heel erg uit met nat haar borstelen, liefst een kam of een tangle teaser (schrijf ik het goed? :’) ) Iig geen borstel met nat haar, dat laat punten juist snel splijten.

En blijf met je handen van verf af! Geef je haar rust. Haar is niet hersteld en kan zeker niet weer allerlei verfbeurten aan na 2 weekjes even een goede shampoo. Hier gaat maanden overheen om echt je punten ook weer gezond te krijgen.

uitgezonderd uitgroei tuurlijk. Dat kan je wel bij blijven werken.

Afknippen!