Kanye West @ MTV Music Awards

De collegasterren van Kanye West zijn niet te spreken over de dronkemansactie die hij uitvoerde tijdens de MTV Music Awards. Via het hippe medium Twitter maken de celebs hun ongenoegen bekend. West verziekte de speech van Award-winnares Taylor Swift. Hij liet weten dat Beyoncé deze prijs ook had moeten winnen.

De 19-jarige countryster Taylor Swift mocht voor haar videoclip van ‘You Belong to Me’ de award voor ‘Beste vrouwelijke video’ in ontvangst nemen. De artieste was nog maar net aan haar speech begonnen toen West het podium opstormde, de micro uit haar handen trok en het stomverbaasde publiek meldde dat Beyoncé de beste clip had gemaakt. De R&B-zangeres keek vanuit de zaal geschokt toe.

Pink zegt over de rapper: ‘The biggest piece of sh*t on earth’. Katy Perry schreef: ‘Fuck You, Kanye’. Volgens zanger Adam Lambert is ‘het elk jaar hetzelfde liedje met Kanye’.

“Wat is er met je gebeurd als kind? Werd je vroeger niet genoeg geknuffeld of zo? Je blijft me verbazen met je hufterige acties,” schreef Kelly Clarkson, die wat langer van stof was.

Kanye West was waarschijnlijk zeer dronken. Al voor het feest werd hij gespot met een halflege fles cognac. Na het incident werd de artiest samen met zijn vriendin Amber Rose uit de zaal verwijderd.

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/7/2/2/media_l_1565702.jpg

wat vinden jullie van kanye west’s actie?

Superzielig voor Taylor!
En Beyoncé zit er ook zo bij van WAAAAT.

Jammer Kanye.

ikzelf vind het wel dom van kanye, had zo iets niet van hem verwacht eigenlijk. maar aan de andere kant vind ik het niet zo erg voor taylor swift, want ik moet haar toch niet zo echt :stuck_out_tongue: hahah

Niet van hem verwacht? Als ik het van iemand verwacht is het Kanye. :stuck_out_tongue:
Dit is echt een actie voor hem.
Maarja, hij maakt wel goede muziek.

haha ja hij was dronken he, maar zijn muziek is idd goed

ik vond het best wel grappig, eigenlijk.
maar wel sneu voor taylor.
she rules.

Ik snap het niet, ik wist dat het 13 september zou zijn, maar normaal zend MTV nl alles uit, nu helemaal niks? Dus ik zat klaar voor de tv, komt er maar niks …

Iig, vind het een domme actie van Kanye, maar je kon het wel verwachten.

XD hahaha. Maar ik zag veel liever Beyoncé die prijs winnen, vind Taylor maar nog een kindje die niet kan zingen. mijn mening

:ok_woman:

bah, ik heb zo’n hekel aan die vent. altijd ookal had gehad, alleen maar arrogantie & venijn (?) ;p

ik vond het wel heel goed, en lief, van beyoncé dat ze Taylor later nog even naar voren liet komen! :slightly_smiling_face:

Is daar een filmpje van? Kan het nergens op youtube vinden. Volgens mij vond Beyonce het ook echt niet leuk van Kanye, je zag haar echt zo kijken van " waaaat omg"

http://www.youtube.com/watch?v=LqTlRgTvsfw

Ahh Taylor ziet er daarna zo verloren uit… maar rotstreek van Kanye, heeft hij zoiets ook niet eens eerder gedaan? Dat iemand een prijs won en hij vond dat hij zelf moest winnen? Of was dat iemand anders? in ieder geval, zoiets is wel eens eerder gebeurd :stuck_out_tongue:
Kanye is echt veel te arrogant.

In de nacht van 13 op 14 september was het vanaf 3 uur 's nachts op tv!
Anyways, ik vond het echt lullig. Ik vind Taylor echt nog zo’n klein poppetje die dan niks meer durft te doen of zeggen, sneu voor haar.

ik vind kanye west echt een lul,
daarbij is mijn respect voor beyonce hierbij gestegen, echt goed van haar dat ze taylor nog het podium op riep :ok_woman:

uhuh idd respect voor Beyoncé

[quote author=PACWOMAN link=topic=134572.msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg4099236#msg4099236 date=1253004673]#msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg4099236#msg4099236 date=1253004673] date=1253004673]#msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg4099236#msg4099236 date=1253004673]#msg

Het heeft niks te maken met of je Taylor wel of niet mag. Dit is was gewoon respectloos.
Mensen hebben voor Taylor gekozen en dat heeft hij maar te respecteren.

[quote author=PACWOMAN link=topic=134572.msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg4099236#msg4099236 date=1253004673]#msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg4099236#msg4099236 date=1253004673] date=1253004673]#msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg[quote author=MercurySummer link=topic=134572.msg4099236#msg4099236 date=1253004673]#msg

Dit is ook niet de eerste keer.
Hij sprong bij de EMA’s ook eens op het podium toen een -voor hem- onbekende band de awards voor ‘Best Video’ won in plaats hem zelf. Stond ie daar maar te krijsen dat zijn video véél beter was. :crazy_face:

Ik mag Beyonce eigenlijk helemaal niet, maar dat vond ik inderdaad super ‘classy’. :bowing_man:

Een paar jaar terug deed hij het ook toen Justice de prijs won voor beste video. Toen stond ie ook te krijsen dat zijn video zo veel beter was, dat hij er zo veel geld in had gestoken enzo en dat hij vond dat de prijs niet naar een onbekende act moest gaan. Triest ventje is het gewoon en zo super is zijn muziek nou ook weer niet. Misschien 2 of 3 leuke nummers, maar daar houdt t ook wel mee op.

Wat een belachelijke actie.
arme taylor.

trouwens, Beyonce had toch ook een award voor haar clip Single ladies?
dat hoorde ik op de radio.