Geen miskoop, maar net gekocht en er nog niet over nagedacht hoe ik hem moet combineren. Iemand tips? (Tip; Ik draag niet vaak broeken :p)
gewoon, topje + 5 euro rokje oid.
Met ballerina’s, pumps, slippers, sandaaltjes, sleehakken, etc. etc.
ik heb vorige week een soortgelijk iets gekocht,
en draag ook vrijwel nooit broeken x)
zal m van de week eens combineren en mn outfit posten!
Dat giletje is van de H&M toch? Hij is leeeuk… maar geen tips sorry :’)
up
ik heb echt geen idee, sorry.
up!
Suuuuperleuk!
en heel makkelijk combineren in de zomer! en vooral omdat jij geen broeken draagt.
Neem een lief schattig bloemetjes jurkje of zonder en dan dat gilletje erover heen.
Zo eentje heb ik ook. Maar dan van de Vero Moda.
Nog niet aangehad, maar ik denk dat ik hem ga dragen met high waisted shortje. En dan een normaal topje of shirtje.
Hij is van c&a ^^
& bedankt iedereen!
Aah super leuk! Hoe duur is ie?
Met een simpel jurkje of een rokje en basic top
Of een shortje en een pofmouwen shirtje is er ook leuk onder!
Leeuk! Ik zou 'm in de zomer over een jurkje dragen
heee, zoiets heb ik ook dan alleen roze/zalm/huidskleurig.
je kan het eigenlijk met heel veel dragen!
topje+broek
topje+shortje
topje+rokje.
leuk vestje! en een zwart jurkje misschien?
Met iets bruins…?
Met een leuk zwart jurkje? Of met een bruin jurkje? Wit staat eigenlijk bij alles wel, ookal trek je een knalroze jurkje erbij aan. Zelfs dan staat hij er nog leuk bij denk ik. Maar als je met kleuren gaat werken zou ik dan wel nog altijd ervoor zorgen dat je nog iets anders wits aanhebt. Niet dan een wit topje maar bijv: een witte broek/riem/witte sandalen etc.
Hmm eens kijken ik zou het iig met een poederroze jurk/shirtje doen, lange, korte, geen mouwen het kan eigenlijk allemaal.
Daarbij dan zilvere schattige armbandjes panty eronder en om het niet te tuttig te maken uggs, stoere laarzen of i.d.
Leuke oorbelletjes in, 1 vlecht die over een schouder hangt en voilá!
(ik zou geen vlecht of riempje aan de outfit toevoegen dan wordt het iets té)
Heb er ook eentje dat er op lijkt. Vind het supermooi, maar vind het ook moeilijk om te combineren vaak. Je kan het precies alleen maar dragen op heel basic dingen… En vaak lijkt het bij mij niet echt bij het geheel te passen.