Kanten shirtje met half open rug

Hoe zouden jullie dit combineren? Mijn fantasie komt niet verder dan een topje met spaghettibandjes eronder in een leuk kleurtje (enige suggesties? :stuck_out_tongue:) Maar misschien hebben jullie nog originele ideeën?
(dat met die strikjes is de achterkant btw)
Liefs.

uppie

Je zou er misschien nog een leuk gekleurd strak naveltruitje onder doen of zo’n crop top ofzoiets…

xo

Bandeau en een spijkershortje?

Thanks!

Nog meer tips? :'D

Ik zou er een zwarte bandeau onder doen of een zwart topje (maar dat is wat saaier).

Een leuk gekleurde bandeau! met een spijkerbroekje!
Of gewoon inderdaad een hempje eronder.

Strapless top, fel gekleurd.

Naakt. Nee grapje schat, ik zou ook voor een bandeau gaan, al vind ik dit al snel wat te naakt worden.

Strapless top misschien dan maar?

Een zwarte bandeau en dan een zwart of bordeaux rood ‘skater skirt’
Schoenen zou ik zelf casual houden omdat het anders wel heel feminine is, maar als dat je stijl is kan je er ook gewoon mooie hakken onder doen!

Knalroze bandeau is ook gaaf! Ik weet niet hoe je lichaam er verder uitziet… maar dat moet dan natuurlijk wel een beetje meezitten (vind ik) :cold_sweat:

ik zou er een bandeau onder doen met een leuk highwaisted rokje/short en all stars of leuke veterlaarsjes. natuurlijk kan je er een een leuke skinny onder doen met een hemdje eronder en een lichte kleur blazer of een zwarte blazer. Eigenlijk kan je er alle kanten mee op ! :wink:

Gewoon een topje eronder (in welke kleur dan ook) je hoeft niet per se een bandeau hieronder of een strapless shirtje vind ik. en dan gewoon los laten hangen en een shortje eronder ?

Ik vind het met een bandeau een beetje trashy worden omdat de top wel heel doorizichtig is, een gekleurd hemdje vind ik leuker!

Een zwarte bandeau top met een high waisted short, of een skaterskirt. Sneakers eronder en gaan.

Als je kiest voor een bandeau zou ik even langs de Big Bazar gaan, daar kosten ze maar 1 of 2 euro