ik heb van de pieces een cremewit en een zwart shirt van kant,
hij heeft driekwartmouwen en verder is eht gewoon een doorschijnend shirt van kant, weetjewel. (:
hoe combineer ik dit?
Met een spijkerbroek en leuke schoenen?
en leuke schoenen, grapjas. x)
mooie lichte spijkerbroek en miss een colbertje?
en wat voor kleur topje ofzo eronder?
want het schijnt dus heel erg door.
Met een foto.
als je geen foto hebt, kunnen wij er toch niks mee
Ze bedoeld volgens mij die standaart dingen die je tegenwoordig overal ziet. Als je een beetje voor basic wilt gaan kun je er een lang shirt onder aan doen die dezelfde kleur heeft. Of als je het kant goed wil laten zien moet je een andere kleur kiezen. Daaronder een spijkerbroek of jeans legging (ligt eraan hoe lang hij is). Met leuke schoenen.
een foto is toch niet nodig?
het is gewoon een standaard wit shirtje van kant, van de pieces.
jawel
Niet iedereen weet hoe een ‘standaard wit shirtje van kant’ van de pieces eruitziet…
nou, jammer want die heb ik niet en kan ik ook niet vinden.
waar is jullie inbeeldingsvermorgen gebleven mean.
je kunt je tochw ekl iets voorstellen bij een zwart shirtje met driekwartmouwen van kant, en precies dezelfde in het cremewit?
Haha nee maar ze hangen tegenwoordig bijna in elke winkel volgens mij
wanneer ik ‘kanten shirt pieces’ google xd
krijg ik deze!
is het die?
Waar is jouw indenkingsvermogen gebleven dat je zelf niks kan bedenken? Als het zo een is als hierboven; doe er een creme of lichtroze shirtje onder, colbertje erop. Als 'ie kort is een spijkerbroek, maar als 'ie lang is kan je een legging met dezelfde kleur als het shirtje eronder aan doen.
hihi, die heb ik niet maar hij lijkt er heel erg op!
dat was toch niet zo moeilijk voor te stellen. ;p
Ligt het aan mij of snap ik dat grapjas niet? :'3
OT: foto.
Nee wacht die context klopt niet. Haha, laat maar :’)
en leuke schoenen,
daar heb ik wat aan.
ik vraag toch hoe ik het meot conmbineren, en dan krijg ik als antwoord: met leuke schoenen