Kanten jurkje combineren!

Hooi!
Ik heb een heel leuk jurkje gekocht bij de primark laatst, maar ik weet echt niet hoe ik hem moet combineren.
Het is een wit kanten jurkje: Deze: http://2.bp.blogspot.com/-urque_W_H5k/TVVvohW_vRI/AAAAAAAAANs/cKrggoQQmVs/s1600/11022011405.JPG
Maar ik wil graag weten hoe je hem moet combineren zonder dat hij truttig en trouwjurkerig is.
Ideetjes??
Alvast bedanktxxx

Zoals op de foto?

Dat is iets te warm, zo’n dik vest. Ik heb nog wel een lange, paarsere. Maar dat is fijner in de winter.

Oh en wat voor schoenen en eventuele panty/maillot/legging?

Je kunt er een biker jack of spijkerjasje over dragen. Qua schoenen stoere laarsjes, maar bv met All Stars staat ook leuk.

Hoge hakken. Definitely hoge hakken.

… :’)

jurkje kan met bijna alles wel, vind ik! in de herfst leuk met een vest zoals op de foto, misschien een bruine maillot en (enkel)laarsjes/pums, en in de zomer leuk met sandaaltjes, ballerina’s, hakken, of als het je stijl is met vans/allstars en een leuk vestje/blazertje er over ofzo. niet te moeilijk denken! (:

Dankje! Die Allstars en de laarsjes en het bikerjack komen zeker van pas;) Helemaal mijn stijl.

Leuk jurkje!

Voor nu met een mouwloze lichtblauwe spijkerjack en leuke ballerina’s of pumps?

Ik heb ook een wit kanten jurkje en die draag ik met mijn Dr. Martens, haha. Eigenlijk kan 't wel met alles! Gewoon proberen.

ik zou hier geen legging/maillot of panty onder dragen met een leuk riempje en hoge hakken in de zelfde kleur als het riempje. Een paar leuke armbanden met bijpassende oorbellen en kettinkje en je look is af :wink: xx

Ik draag zelf zo’n jurken met een blazer in een kleur die wel goed opvalt , mijne is gebroken wit en ik draag daar een zalmkleurige blazer over en nude pumps :slightly_smiling_face: