Kanten blazer met ritsjes

Heb eergister deze besteld, maar weet niet wat ik ermee moet dragen.
Ik dacht sowieso aan een wit/cremekleurige hemd, en dat heb ik ook net even gepast en het staat leuk, maar creme kleurige hemdjes schijnen door… Wat kan ik daar aan doen? Want de blazer valt best open, waardoor je mijn bh er gewoon doorheen ziet.

http://img607.imageshack.us/img607/93/blazerq.jpg

Je kan toch nog een strak hemdje onder dat cremekleurige ding doen?

2 hemdjes onder elkaar bedoel je? Hmm zou wel kunnen ja.

ja

of gewoon een huidskleurige bh?

blousje in poedertinten?

Hmm die zou ik dan moeten kopen, maar het is wel een mogelijkheid. Maar ik zou vooral willen weten wat er onder de blazer kan.

Ik ben namelijk altijd zo van: blazer, wit hemdje, skinny, kleine oorbellen knopjes en een zilveren armbandje. Maar dat is saaaaai.

Zou ik mogen weten waar je deze besteld hebt? Kan best zijn dat ik eroverheen kijk, maar op de site van Vila vind ik hem niet! Op een bloemenjurkje lijkt ie me ook leuk!

Ja wij kunnen niet in jouw kast kijken wat je daar allemaal hebt liggen, er kan heel veel onder. Je kun er ook een nude coltrui onder dragen, lijkt me ook heel mooi.

Ik heb hem via girlscene gekocht, van een meisje! Op een bloemenjurkje lijken het me teveel bloemen.

Blousje in een poedertint is inderdaad een heel goed idee. Vooral een zijde blousje ofzo.

Is dit topic serieus al bijna 4000 keer bekeken?

Ja idd een zijde blousje lijkt me er mooi onder of bij new llok verkopen ze glanzende satijnen blousjes is ook erg leuk en dan in een opvallend kleurje zoals lichtblauw.

• new look

Okay thanks, jammer want hij is echt leeeeuk!

Ik zou misschien juist wel een gekleurd topje/shirtje/blouse eronder doen en dan met een chino. Of met een 5 euro rokje. Ook kan je dan een gekleurd rokje doen en een meer basic shirtje.

Ikzelf zou het combineren met een zwart hempje en daaronder een zwart aansluitend rokje (5 euro rokje) en een zwarte legging met wedges.

helemaal eens met breakingdawn zwart hemdje staat vast leuk !

Heb hem verkocht, ik vond hem toch niet zo leuk en hij was toch een beetje te klein…

:frowning_face: ohh wat jammer. Ik vind hem super. maar helaas :stuck_out_tongue:

geloof dat ik deze ook op zalando heb gezien voor de liefhebbers, alleen dan in zwart.