kansloos of hartstikke leuk

Hallo allemaal,

Dit zal voor vele het meest vreemde topic ooit zijn wat ze gezien hebben, andere vinden het misschien wel leuk.
Ik ben Fleur en ben 16 jaar oud.
Ik heb genoeg vrienden (voordat er dat soort opmerkingen komen) maar het lijkt me gewoon ontzettend leuk op een vriendin te hebben via internet waar je goed mee kunt praten en over van alles kunt praten. Vaak is het makkelijker over sommige dingen te praten met iemand die je niet in het echt ziet dan met iemand die je in werkelijkheid kent. Veel mensen zullen dit kansloos vinden of noemen je een loser, prima reageer dan vooral niet. Als er iemand is die er ook op deze manier tegen aankijkt en 16 of 17 is, dan hoor ik dat graag! Wie weet is het na een tijd wel ontzettend gezellig!

P.s : ik wist niet zo goed onder welke categorie dit zou vallen, daarom maar bij liefde -----> vriendschap . Niet meer dan dat hoor, ik heb gewoon een vriend! haha

Ik heb echt ontzettend veel meisjes leren kennen via internet. Op Habbo, bijv. heb ik echt leuke mensen leren kennen en ook via een andere site heb ik enorm veel mensen leren kennen ,waar ik nu na 3 jaar nog steeds contact mee heb!

Het is inderdaad ook veel makkelijker om met iemand te praten die je in het verdere leven niet kent. Je kan dingen daar makkelijker bij kwijt, omdat ze niemand in je echte leven kunnen vertellen wat je hebt gezged.
Maar het moet natuurlijk wel klikken. Want bij sommige meisjes had ik ook al snel van: nee, dit werkt niet.

Het is niet kansloos hoor:P Er zijn veel meiden op GC die een internet vrienin zoeken.

Misschien moet je een keer in het officiële mailvriendinnen topic kijken? (:

www.penvrienden.nl ? :slightly_smiling_face:
(zeg ik het goed?..)
maar daar moet je voor betalen… niet leuk

Ja inderdaad, de klik is erg belangrijk anders schiet je natuurlijk nog niet veel op haha. Ik heb wel meerdere jongen waar ik goed contact mee heb via internet (normaal), maar een meisje is toch anders.

Ik ben 13, en blijkbaar ben ik te jong :open_mouth:
Maar he waar is die mailvriendin-topic? link…?

het is juist hartstikke leuk, ik heb ook een internet vriend & nog 2 vriendinnen.
en die spreek ik al iets van 3 jaar.

en ik heb ze ook 1x ontmoet in het echt,

dubbelpost

Ik had toen ik een jaar of 12 was, een meisje leren kennen via webpiraat (ook een forum… dom forum wel te verstaan), zij kwam uit Belgie, en we hadden heel lang contact gehad (we waren allebei fan van Bust/ed), nu hoor ik hélemaal niks meer van haar, maar vond dat altijd wel heel erg leuk.

Up, :astonished:

ik heb de meeste ook gezien in het echt.

ik leer ook veel mensen kennen via internet, en ik heb daar echt wel goeie vrienden aan overgehouden. de meeste heb ik nu ookal int echt gezien en dat valt echt wel heel goed mee. en idd het is makkelijker om over sommige onderwerpen te praten met iemand die je niet zo goed kent. zelf mijn bf heb ik via internet leren kenen en ik ken die ondertussen al 4 jaar het is altijd leuk om nieuwe mensn te omtoetn ^^

ik vind het ook leuk! vooral nu in de vakantie, het is de hele maand juli hier al slecht weer geweest (in België dan toch) en dan heb ik gewoon geen zin om naar buiten te gaan. Helaas zijn veel van mij vrienden op reis of hebben geen tijd; en dan zit ik op mijn laptop. Eigelijk zou ik dan beter wat chatten, dat is al veel nuttiger en minder saai dan altijd maar op Girlscene en Youtube te hangen… =p

Nou het ligt niet aan jou natuurlijk, maar meiden van 16 hebben het over andere dingen dan meiden van 13. Ik denk dat het voor ons beide leuker is om iemand van onze eigen leeftijd te hebben, niks persoonlijks tegen jou natuurlijk!

Ik heb zelfs 2 jaar lang een beste vriendin overgehouden aan internet, helaas is het nu al ong. een jaar ‘voorbij’. Maar dat is best normaal, lijkt me. Je wordt nu eenmaal ouder en krijgt andere interesses.

Ik vind het dus iig niet kansloos. :'D

super leuk op al die enthousiaste reacties te lezen!!

dat heb ik ook, alleen duurde dat van mij 4 jaar, en naja, toen opeens hadden we heel andere interesses en werd ik meer open-minded en experimenteler,waardoor ons contact verwaterde. Maar ja, internetvriendschap lijkt me ook niet voor altijd.

Wij hadden ook contact in RL, en meetten dus ook regelmatig. In ‘ons’ geval werd zij experimenteler, maar dan echt op een to-taal foute manier (denk aan uitkleden voor enge mannetjes voor de cam; zodat ze in RL ook losser zou worden en dus meer zou durven bij jongens, etc.). Ik denk dat sommige internetvriendschappen het wel overleven, maar dan moet je al iets heel buitengewoons hebben, lijkt me.

ik meette haar ook enzo, maar op een gegeven moment was de klik gewoon weg, helaas.
Ja zo experimenteler werd ik ook weer niet haha:P, maar is wel flink balen als ze echt zo de foute kant op gaan.