Kans op zwangerschap

Hey meiden.

Ik voel me heel erg dom over deze situatie maar ik moet het toch echt even kwijt. Van het weekend heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriend waar ik nu al een lange tijd een relatie mee heb. We waren nog niet van plan om seks te hebben maar het gebeurde gewoon… dus we hebben geen condoom gebruikt maar ik weet van hem dat hij aaaaltijd een condoom heeft gebruikt vroeger en dit was mijn eerste keer dus voor een mogelijke SOA ben ik niet bang. ook slik ik de pil niet (wat ik binnenkort wel g doen).
Moet er wel even bij zeggen dat ik een hele onregelmatige menstruatiecyclus heb. Mijn laatste ongesteldheid was vorig jaar in mei. Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geweest. (1.5 jaar geleden was ik voor het eerst ongesteld geworden en mijn huisarts zei mij dat het normaal is dat je op het begin nog zo onregelmatig bent). Maar aangezien mijn menstruatie dus zo ontzettend onregelmatig is weet ik dus niet wanneer ik het weer word. ik maak me een beetje ongerust op een mogelijke zwangerschap. Zijn piemel was niet helemaal in me maar alleen het ‘puntje’ gedeeltelijk. ben dus eigenlijk ook nog niet ‘echt’ ontmaagd. Ik voelde me er niet goed bij om het zonder condoom te doen dus had het ook snel afgekapt. Dus zijn piemel is niet helemaal in me geweest. Ik maak me hele erge zorgen en ik weet dat dit dom was dus hierna ga ik meteen aan de pil zodat ik me voortaan niet meer zo’n erge zorgen hoef te maken. Mijn vraag is nu, is de kans groot dat ik zwanger ben, ookal ben ik al bijna een jaar niet meer ongesteld geweest en heeft zijn piemel niet helemaal in me gezeten. Hij is dus niet klaargekomen maar wel wat voorvocht. Kan iemand mij hier geruststellen? Is de MAP nu nog handig om te gebruiken? Het is vrijdagnacht gebeurd.

Ja die kans is er. Ik zelf zou persoonlijk geen MAP nemen omdat de kans klein is maar ik ben ook een stuk ouder dan jij denk ik. Je zou nog een MAP kunnen nemen maar de werking wordt wel minder hoe langer je wacht. Er is ook een pil die je na 5 dagen nog kan nemen maar hiervoor moet je wel naar de dokter (je hebt een recept nodig, weet niet of je dan perse naar de dokter moet).

Verdere vragen mogen in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.6750.html