Kans geven?

Oké. Ik zat een tijdje met een jongen. We hadden een keer afgesproken. Toen, 2 dagen voordat we gingen afspreken, vroeg hij me verkering, op msn. Ik zei ja, want ik vond hem echt leuk en we waren al best lang op msn aan het ‘klote’ zegmaar. Nou, de dag dat we gingen afspreken, stuurde hij een offline bericht met: Ik zie het niet meer zitten, ik kan nooit afspreken, heb het druk met voetbal en school en werk. Sorry (W) Dus ik was best boos op hem en vond het lullig dat hij het via msn uitmaakte, in een offline bericht nogwel! Hij zei dat hij me snapte en dat hij het niet zo had moeten doen, en dathij het niet zo bedoelde. Hij zei dat hij het l’ullig vond voor mij als we elkaar nooit zagen, dat het dan zo’n msn relatie werd. Daarna zei hij; Misschien kunnen we nog 1x chille, het nog een keer proberen ? Dus ik zei; uh je hebt het uitgemaakt dus wat wil je nou? Hij zei dat hij het nog wilde proberen en dat hij beter z’n best ging doen. Hij zei ook dat hij spijt had dat hij het had uitgemaakt, als ik het niet erg vond dat we elkaar 1 keer per week zagen. Nu weet ik niet of ik hem nog een kans moet geven of niet…

Heb je wel ooit met hem afgesproken toen je met hem had? :")
Niet geschoten is altijd mis.

Sorry dat ik het zeg, maar als een ‘relatie’ begint door verkering te vragen op msn, vind ik dat het al fout zit… Leer iemand eerst in het écht kennen, mensen zijn zo anders op msn!

Nee want we hadden maar 2 dagen, daarom vind ik het ook zo raar dat hij nou al weet dat hij geen tijd heeft, dat wist hij ook toen hij het vroeg…

ik zou ja zeggen en dan gewoon kijken hoe het gaat als je hem echt ziet.
Hij ziet hier zijn eigen fout in!

Maar hij moet je niet via msn vragen hoor… Dat is wel heel eh, pathetic. :")

Vaag.

ach… bij kinderen van 14 gaat dat (elkaar op msn verkering vragen) nou eenmaal zo…
niet lullig bedoeld

relatie :grinning_face_with_smiling_eyes:

sorry

??

Ik zou het niet doen.
Na twee dagen uitmaken (op msn, haha), dan weer om een kans vragen… uhm :’)?

Ik moet zeggen dat ik het via msn vragen ook nogal raar vind, waarschijnlijk is hij bang ofzo. Maar goed dan nog zou ik hem wel een kans willen geven en wel duidelijk laten merken dat dit dan de laatste is. :wink:

Niet doen,
je bent beter als hem (:

Nee, die kans gaat hij toch weer verspillen.

Duurt waarschijnlijk toch weer maar 2 dagen.

wel afspreken
hoe echt is de relatie geweest? het was maar msn

Wel een klootzak dat hij het uitmaakt via MSN, en dan nog wel een offline bericht, maar als het hem echt spijt moet je hem misschien nog een 2e kans geven, maar dan alleen als je hem nog ECHT leuk vind.

wow je bent 14 en je doet nog aan “verkering”? :grinning_face_with_smiling_eyes:
misschien een beetje een lullige reactie dit.

Wat moet ze het dan noemen, een relatie? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Oké nog lulliger, maar hier kan ik gewoon niet serieus op reageren.

Relatie via internet? :’)
wauw, goed voor elkaar meid!

Waarom nog een kans geven? Duurt toch niet lang.