Kans dat ex vriendin me terug wil?

Hi allemaal.
Een week geleden heeft mn ex het voor mij uit het niets uitgemaakt, na een relatie van 2 jaar. Voor mij was dit mijn eerste serieuze relatie (ben nu 23, ex is 22). Dit heeft me ontzettend veel pijn gedaan, zeker omdat ik het niet heb aan zien komen, en omdat ze nooit een gesprek met me is begonnen om uit te leggen dat het niet goed ging. Voornaamste reden is dat ze al sinds haar 17e relaties heeft gehad, nadat het uit was met haar ex gingen wij vrij snel daarna met elkaar. Ze had tijd voor haarzelf nodig gaf ze aan, ze wilde zichzelf ontwikkelen en vond dat de passie weg was in de relatie.
Ik weet dat ze veel verdriet heeft (gehad) van de break-up. Ik heb haar vrijdag (een week nadat ze het had uitgemaakt) opgehaald en we zijn wat gaan eten bij een strandtent. Het voelde zo goed, alsof er niets aan de hand was. We hebben samen de zonsondergang gezien, ze pakte met haar hand mn been, kwam tegen me aan liggen, legde haar hoofd op mn schouder. Vervolgens heb ik uitgelegd wat IK fout heb gedaan in de relatie, dat ik dat wil veranderen en dat ik het nog een kans wil geven. Dit wilde ze niet. Ze gaf aan dat ze echt alleen wilde zijn, en dat ze het misschien na een tijdje wel weer wilde proberen. Maar dat ik niet op haar hoefde te wachten. Ik had een brief geschreven met daarin wat ik voelde en wat ik fout heb gedaan. Deze gaf ik haar bij de strandtent. De tranen sprongen in haar ogen. Vervolgens hebben we nog hand in hand over het strand gelopen. Heb haar thuis gebracht, ook daar barsste ze weer in huilen uit. De volgende dag had ze zich ziek gemeld voor werk omdat ze tot 03:00 snachts heeft gehuild vertelde ze.
Heel verwarrend allemaal omdat ze vertelde dat ze me wilde blijven zien en dat we gewoon wel vaker met zn 2en uit eten konden gaan.

We zitten in dezelfde vriendengroep wat het allemaal niet persee makkelijker maakt. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Moet ik dr blijven zien of moet ik no contact methode toepassen. Ik merk dat ik in mn hoofd nog bezig ben met het idee dat we ooit weer bij elkaar komen. Als ik eraan denk dat het echt voor altijd over is, dan breekt mijn hart.

Wat vinden jullie hiervan? Ze maakt het uit, ik neem haar mee als laatste poging en ze hield me vast en dergelijke, wat moet ik hiermee? Ik wil haar het liefste terug.

Bedankt allemaal voor deze hulp.

Wat ik nog even wil toevoegen, ze zegt dat dit gevoel al een aantal maanden speelde. Ze houd nog van me zegt ze en ze dacht ook dat ze nog verliefd op me is, maar dat ze dat voor nu probeert weg te stoppen om het makkelijker te maken.
Wanneer is de kans het grootst dat ze me terug wilt? Als ik haar blijf zien, in de vriendengroep bijvoorbeeld, zodat ze telkens aan me herinnert wordt. Of moet ik haar een maand ontwijken, ik ben bang dat ze dan de interesse in me verliest.

Begin juli hebben we nog een vakantie geboekt, 2 en halve week later maakt ze het uit, dit maakt alles ook nog pijnlijker, de vakantie is dus ook in het water gevallen.

Ik weet dat het stom klinkt maar ik kan er even niks anders van maken haha.

Ik denk dat ze je gewoon aan het lijntje houdt

Waarom zou ze me aan het lijntje houden? Wat voor voordeel heeft ze daar aan? Dat ze me niet helemaal hoeft te missen? Zodat de break up minder zwaar voor dr is?

Het zelf uitmaken kan net zo moeilijk zijn als gedumpt worden. Ik spreek uit ervaring. Zeker als er nog wel liefde is zal zij het er ook erg moeilijk mee hebben. Maar ze geeft je nu erg verwarrende signalen. Je verdient eerlijkheid en het kan wel zijn dat ze nog in twijfel is over haar gevoelens voor jou, dit gaat je op den duur opbreken om maar in onzekerheid te blijven zitten.

Dus ik zou nog eens met haar proberen te praten wat ze nu echt voelt, en dat dit heel verwarrend is voor jou. En dan is natuurlijk de kans dat ze echt definitief besluit om het uit te maken. Je kan eventueel ook voorstellen dat ze er over nadenkt en dat jullie daar een periode voor afspreken, een paar weken bijvoorbeeld. Dan heb je ook houvast en na die datum kunnen jullie verder kijken. Dan geef je haar tijd om na te denken en heb jij wat meer zekerheid dat je een duidelijk antwoord krijgt. Succes!