Hoi allemaal!
Ik zag laats iets heel raars op tv… Het ging over mensen in een gevangenis. Wat ze hadden gedaan, hoe het leven daar is etc. Er was dus een man die zei dat hij in een dronken bui iemand heeft doodgeslagen om een ruzie of zo iets en daarna een stukje van die persoon heeft opgegeten… ! Toen heeft hij het ook aan een vriend en zijn vrouw + hun kind gegeven en gelogen over het feit dat het vlees dus van een mens was… Wat vinden jullie van het kannibalisme? Ik heb ook gehoord dat dit een of andere afwijking kan zijn… Wat vinden jullie daarvan?
Ziek.
vies
ik zou het wel eens willen proeven
nee ik vind dit viezer
ik zou liever genomen worden als ik dood ben dan opgegeten worden
Dat was ook mijn eerste reactie.
iel.
Ja, dat ging over een Russische gevangenis toch? Heb het ook gezien.
Om eerlijk te zijn zou ik best wel eens willen weten hoe het smaakt :")
Dit dus. In bepaalde situaties kan ik me voorstellen dat je mensenvlees eet. Ik heb wel eens gehoord over een vliegtuigramp in het noordpoolgebied ofzo (in ieder geval was het koud genoeg voor sneeuw) waarbij het weken of misschien zelfs wel 2 of 3 maanden duurde voor de overlevenden werden gevonden en dat de overlevenden toen op een gegeven moment maar de doden gingen opeten om niet zelf ook om te komen van de honger. Dan zou ik het zelfs onmenselijk vinden om de “kannibalen” in de cel te gooien vanwege het eten van mensenvlees.
Als ik “proefkonijnen” mag geloven smaakt mensenvlees naar een goede biefstuk, dus voor de smaak hoef je het niet te doen, het is namelijk niet strafbaar om een koe te slachten.
twin
zullen we al die carrots doodmaken en opeten
Oja klopt dat had ik ook gelezen
ik snap niet hoe je dat kan eten als je weet dat het een mens is geweest
ik zit nu naar mn hand te kijken en bijna te kokhalzen bij het idee dat mensen dat eten
Ik hier echt zo’n gespleten mening over, dat ik het niet eens normaal kan verwoorden. :’)
zijn duimen wel lekker?
Nouja het idee vind ik niet eens vies want ik eet ook gewoon vlees :")
Dit is de Andesvliegramp.(tussen Argentinië en Chili) Hoe verschrikkelijk zo’n beslissing ook is, in deze situatie konden ze niet anders. In zo’n extreme noodsituatie kan je dit niet strafbaar gaan stellen.
gratis levensvoorraad aan eten deal