kanker

Hoi lieve bloggers,
Ik heb gister te horen gekregen dat een van mijn beste vriendinnen kanker heeft.
Ik wil haar ECHT iets persoonlijks geven wat ze tijdens haar gevecht bij kan houden
Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Wat naar om zulk nieuws te horen. Ik weet hoe je je voelt :frowning_face:

Wat je het beste voor diegene kan doen is gewoon de dagelijkse dingen blijven doen, gewoon blijven praten en kletsen wat jullie altijd al deden. En degene niet als een zieke behandelen. Geef haar gewoon een mooie tijd en ervoor zorgen en haar laten merken dat ze er niet alleen voor staat, blijven steunen, hoe moeilijk het ook is!

Sterkte!

Als je ECHT iets persoonlijks wilt dan komt dat vanuit jou.

erg naar om dat te horen,heb vorige week een goede vriend verloren aan kanker.

maar wat ze zeggen persoonlijk,moet uit jezelf komen.

Vervelend :frowning_face: maar ehm bloggers?

Natuurlijk komt persoonlijkheid uit mezelf, maar ik wil iets speciaals doen.
En als iemand een heel goed idee heeft waarvan ik weet dat ik r mee opfleur doe ik t graag wat minder persoonlijk

Wauw, wat ontzettend heftig! Natuurlijk moet je haar normaal blijven behandelen, maar ik snap dat je haar graag iets wil geven!
Ik dacht aan dit: heb je ooit wel eens van een wreck this journal gehoord? Dit is een soort notebookje waar per bladzijde bepaalde opdrachten staan die je op die bladzijde gaat uitvoeren (plak deze pagina vol met stickers, schrijf een woord zo vaak en gek mogelijk, klieder deze bladzijde vol met wat je maar wil etc.!) koop er een voor haar en misschien ook voor jezelf, dan houden jullie het samen bij en heeft zij ook wat te doen als ze bijvoorbeeld in het ziekenhuis zal zijn (en zich natuurlijk niet te ziek voelt…) jij denkt zo aan haar en zij aan jou!

Hopelijk heb je hier wat aan, heel veel sterkte!

Edit: hier is een linkje, natuurlijk niet bedoeld als reclame, maar zo krijg je een ideetje, volgens mij is het ontzettend leuk! http://www.bol.com/nl/p/wreck-this-journal/9200000009896914/

Heftig.
Maar doe wat je kan doen, steun haar.

Er voor haar zijn is sowieso nummer 1. Ze moet weten dat je er voor haar bent en dat ze alles bij jou kwijt kan. Zorg er zelf voor dat je vaak bij haar bent en doe nog gezellige dingen. Maar bedoel je met wat kan ik haar geven ook gewoon kadootjes?

Ik zit te denken aan een klein bedeltje voor om een ketting of een armbandje, misschien niet zo speciaal maar ik zou het zelf wel erg fijn vinden om te krijgen.

Ah wat naar! Heftig!

Beetje moeilijk omdat we jullie natuurlijk niet kennen, maar misschien kun je iets moois voor haar schrijven. Een gedicht of gewoon een boodschap die ze bij zich kan houden. Of een gelukspoppetje dat je zelf hebt gemaakt? Of een collage van leuke momenten die jullie hebben gedeeld? Of juist ‘gephotoshopte’ momenten die jullie nog gaan beleven zodra ze beter is!

Het zijn maar wilde ideeën, maar misschien kom je zo op weg. Veel sterkte gewenst!

Dit inderdaad. Wat ik ooit heb gedaan voor mn beste vriendin toen ze een hartoperatie moest ondergaan, is dat ik haar een kettinkje gaf met een edelsteen eraan. En dan specifiek een edelsteen die zou werken tegen hartkwalen en goed zou doen voor de algemene gezondheid. :slightly_smiling_face:

Verder veel sterkte met je vriendin!

Heel erg veel sterkte!

Dat is ergste wat je niet wilt horen,Het belangrijkste is dat je voor der bent
in goede tijden maar ook in slechten tijden.

Wat lief dat je haar iets wilt gaan geven,ik zou zeggen veel liefde en warmte
ik zou eerst een brief of een kaartje maken met daar in iets heel liefs dan iets wat wel nuttig voor haar is waar voor kan vechten.
succes meid

Aller eerst heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! En wat lief dat je iets speciaals voor haar wilt doen. Ik denk dat je haar zelf het beste kent en dus zelf ook iets uit moet zoeken om haar te geven.

Een sieraad is inderdaad een leuk idee! Als je dan bijvoorbeeld een ketting doet, kan je een hangertje met een geluksteken eraan doen :slightly_smiling_face: Heel veel sterkte in ieder geval!

aaawh heel veel sterkte :hugs:

Misschien een doosje met heel veel briefjes, waar je dingetjes op hebt geschreven als ze er even doorheen zit. Spreuken of dingen die dr moed inspreken of laten weten dat je dr voor dr bent. dat soort briefjes ofzo?