kanker.

ik weet niet zo goed waar ik dit topic moet plaatsen maar ik wil graag mijn haar nog ietsjes langer laten groeien en dan aflaten knippen voor kinderen/mensen die kanker hebben en dan zeg maar haaruitval krijgen maar ik had wat vraagjes hoe of wat kan je dat doen en weet iemand hoelang je haar minimaal moet zijn??

Tevens hoop ik meer mensen aan te sporen om dit te doen het is immers voor een goed doel!

Wat lief van je!
http://www.haarstichting.nl/haar-doneren

Aparte titel :’) Volgens mij moet het 25 cm zijn en hoe en wat is wel op google te vinden.

Zelf doe ik het niet omdat m’n haar gewoon belangrijk voor me is…

dankjewel!

En je mag je haar niet geverft hebben volgens mij

een meisje van mijn school heeft dat onlangs ook gedaan! kort haar staat haar totaal niet, maar het is echt heel lief dat ze alles heeft gedoneerd.

ik heb dit al gedaan, maar voor stichting haarwensen wat bij kika hoort moet je minimaal 25 cm afknippen. Je hebt ook andere stichtingen (ik weet niet in hoeverre die betrouwbaar zijn) kan het vaak al vanaf 10 cm.

voor mij is mn haar ook echt heel belangrijk maar een nichtje van mij is overleden aan leukemie en daarom wil ik dit nu gaan doen helaas heb ik het niet voor haar kunnen doen ik was toen nog 6jaar jonger en dacht daarover niet zoveel over na , en ja de titel is appart maar ik ben niet goed in dingen omschrijven :flushed:

Het kan al vanaf 10 cm. Zolang het maar niet gelaagd is (zowel, dan geldt de onderste laag) en niet geverfd.

Google eens op ‘haar doneren’, dan kom je op veel plekken terecht.

De bekendste is stichting haarwensen maar daar moet je haar meteen 25 cm zijn voor je het kan doneren, maar er zijn andere stichtingen waar het al vanaf 10/15 cm kan

Dankjewel iedereen! , ik denk dat ik het op 25cm wil laten afknippen dan maar dan laat ik het nog wel even groeien:) dusover een halfjaartje zal ik het resultaat plaatsen op dit moment hangt mn haar oop mn borsten dus al redelijk lang:) maar ik wil zelf ook nog iets overhouden en heb niks in laagjes niet geverfd en ook geen model erin haha

ik heb het ook gedaan… mijn haar was tot net over mijn billen… dus dat was echt wel lang… je moet het echt doen!
het geeft je zo’n goed gevoel om te weten dat iemand er dolblij mee is!