kangoeroe

heb jij ook de kangoeroe wiskunde test gemaakt? geef hier je punten en welke klas je zit:

2t 60 punten

Nee, ben niet zo goed in wiskunde. Had er wel een paar in m’n klas, die vorig jaar alles goed hadden.

Ik heb de uitslag nog niet :frowning_face:

wow xd ik was vorige jaar de enigste eersteklasser van onze sgool die mee deed xd

Ik had vorig jaar meegedaan xD

Serieus? Bij ons waren er dat toch wel een stuk of 10 (including me) maar dat was in de eerste en dus weer 4 jaar geleden :stuck_out_tongue:
Uiteindelijk doe ik wiskunde C xD

Ik deed die in groep acht en hoorde tot de beste 20% van Nederland x]

wij hebben ook een kleine school we hadden toen 6 klassen die mee konden doen… en 2 klassen waar ik in zat ( 1ste klas )

haha oja die testen :’)
ik heb er nooit aan mee gedaan omdat ik niet goed ben in wiskunde

Best wel dom, want ik zat in de brugklas van vwo, en ik had maar iets van 57. Ik had toen wel zo een droge prijs gewonnen, nl; soort magnetenspel en puzzelboekje. De hele klas kreeg een soort uitvouwbare kubus …
Ik was de 4e van de klas XD

iedereen krijgt altijd alles hoor :wink:

Kangoeroe testen? :’)

Ik heb dat 1 keer gedaan 2 jaar geleden, toen zat ik in 2 havo.
Nou dat doe ik echt nooit meer, daar zaten echt dikke nerds.
En mijn score weet ik niet meer.

Ik heb in de onderbouw elk jaar meegedaan, vorig jaar en dit jaar niet meer. :stuck_out_tongue:
Ik zit nu in 5 gymnasium. (A)

kheb in de brugklas meegedaan, dus al 3 jaar gelezen.
Was 26ste ofsow van heel de school :'D

Ik was een van de twee die van 4vmbo meededen :stuck_out_tongue: Maar ik weet de uitslag ook niet haha :stuck_out_tongue: Heeeeeeeel slecht gemaakt :’)

VWO, heb dat ding vandaag te horen gekregen. Heb alleen geen puntenaantal want ik had geen blaadje :’) Nouja, pech. Ik hoef dat ding ook niet. Mijn procent was 60,nogwat. Vorig jaar ging het beter, haha.

Kangoeroewedstrijd was leuk :’)
Heb van Havo 1 tot Havo 5 meegedaan. Beste score-aantal was 75 ofzo (weet het niet meer precies eigenlijk).