kan weg

-

Klinkt bij mij meer alsof hij gewoon echt afstand wil houden vanwege zijn vriend. Ik denk dat hij het nu gewoon botter probeert, in de zin van: Jij wilde al 2x niet luisteren, dus nu probeert hij je duidelijk te maken dat hij echt niks met je wil, door gemeen te doen. Misschien wel een beetje heel overdreven om je dan voor alles uit te maken, maar ik denk dat hij dat dus doet om je nu eens echt duidelijk te maken dat het niks wordt tussen jullie.

"Ik weet echt niet wat ik nou fout heb gedaan "

“en heb ik me flink vervelend gedragen tegenover hem en kreeg ik blikken van hem naar me toe geworpen die me hadden kunnen vermoorden als het mogelijk was.”

Tada.

Tot zo ver de beginpost…

Ik denk dat je zo iemand als Rick niet nodig hebt in je leven. Ik vind het wel een beetje hypocriet dat hij zegt dat hij niks met je te maken wilt hebben maar wel seks met je probeerde te hebben! En je achteraf uitmaken voor hoer? Nou sorry hoor, maar wat een eikel. Is jouw moeite niet waard.

Ik vind je acties niet kunnen eigenlijk sorry… Jij kust een jongen, die gevoelens voor je heeft om een week later je liefde te verklaren aan diens beste vriend, die heel terecht zich inhoudt omdat het oneerlijk is naar zijn vriend toe. Op de verjaardag van die jongen die gevoelens voor je heeft, flikflooi je dan toch met hem en is hij eerlijk genoeg om je te zeggen dat hij hiermee niet wil doorgaan. Toen je hem met dat ander meisje zag had je écht geen reden om kwaad te worden want hij is niet van jou en hij is heel duidelijk tegen je geweest dat hij je niet moest.

Het is verkeerd van hem om je nu voor hoer uit te maken en slecht over je te praten maar kijk eerst eens naar je eigen acties, je bent een paar mensen een verontschuldiging te goed.

Maar ik ben juist degene die hopeloos verliefd op hem is… En hij is degene die me telkens op mn bek pakt en achter zegt dat ik mijn mond erover moet houden omdat hij niet wil dat zijn vrienden het weten. Ik ben geen 1 keer op hem afgestapt, beide keren was het hij die het initiatief nam. En de reden dat ik kwaad was, is omdat hij tegen mij had gezegd dat hij het niet leuk zou vinden als ik met andere jongens zou zoenen. Ik vond het onterecht dat hij dat tegen mij zei terwijl die zelf wel andere meisjes op hun bek mocht pakken…

Dan maakt hij misbruik van je en zou je hem eerder een klap dan een zoen moeten geven. Laat hem met rust, laat hij jou ook vanzelf met rust. :slightly_smiling_face:

Maar dat is makkelijker gezegd als gedaan als je verliefd bent haha

^Dat snap ik ook wel haha. Maar als die jongen het een zegt en het ander doet, kan je beter nu afstand houden dan dat je dadelijk met een enorm gebroken hart zit terwijl het nu al duidelijk is dat die jongen niet goed voor je is. :slightly_smiling_face:

Maar omdat ik dus 1 keer teveel gedronken had heb ik hem zover gekregen dat hij me maar moet haten… Het klinkt voor mij gewoon zo onrealistisch, want zelfs als hij door andere mensen wordt uitgelachen en ik sta toe te kijken en lach hem niet uit omdat ik zo niet ben, wordt hij nog het meest boos op mij ‘omdat ik er bij sta’ … Dit gaat toch nergens over :frowning_face:

Hmm daar heb je gelijk mee ja… Alleen onhandig dat we een beetje in de zelfde vriendengroep zitten, maar ga het maar gewoon zoveel mogelijk proberen :slightly_smiling_face:

Met dat nieuwe start maken bedoelde hij dat we allebei gewoon vrij waren om met andere mensen te zouden zoenen, en niks meer op dat gebied met elkaar te maken zouden hebben. Gewoon heel nieuw begin, dus ja…

Beginpost weg