Kan niet zonder hem, maar ook niet met hem?

Aan het begin van dit schooljaar heb ik een jongen ontmoet. Een paar weken later gingen we op kamp en het was echt super gezellig en hij kwam ook vaak in de nacht naar ons huisje. Tijdje hierna zou hij 16 worden en hij had mij uitgenodigd op zijn verjaardag. Toen ben ik daar heen gegaan, maar verder niets gebeurt. Een week daarna vertelde hij mij dat hij me leuk vond en ik was natuurlijk super gelukkig die week gingen we ook naar de film en hebben we gezoend. Gelijk die week daarna kwam hij naar mijn huis en het was echt gezellig we zijn toen ook iets verder gegaan dan zoenen (handen op billen/onder shirt op blote rug). Toch waren en twijfels van mijn kant, want hoe blij ik ook van hem werd en hoeveel ik naar hem verlangde ik voelde weinig ‘kriebbels’. Heel raar, want ik hield wel echt van hem. Ook zijn we heel verschillend, want hij is rustig en ik een stuk drukker en gekker. Ik vertelde hem dat ik veel twijfels had. Hij had hier begrip voor en zei dat we er samen wel uitkwamen. Na lang nadenken heb ik hem verteld dat ik geen relatie met hem kan hebben door die twijfels. Hij accepteerde het, maar leuk vond hij het niet. We hebben nog steeds super veel contact en praten open over hoe we ons voelen en wat we ermee aanmoeten, want we verlangen wel naar elkaar. Hij zei dat hij nog een laatste keer wilde langskomen ik antwoorden dat ik dat wel goed vond over een paar weken dan. Ik weet zeker dat als hij komt we gewoon weer gaan zoenen enzo. Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen ik hou van hem maar ik heb toch twijfels over mijn gevoelens. Ik zie mezelf niet zonder hem, maar ook niet met hem. We kunnen niet voor altijd friends with benefits blijven. What to do?

Moeilijke situatie! Ik weet niet wat je kunt doen dus upje voor jou!

friends with benefits ? absoluut niet doen! weet er alles van en je krijgt alleen maar gedonder!
wat je wel kunt doen, is jezelf de tyd gunnen om zeker te weten wat je wil! je kunt het altyd proberen en als het dan niet werkt, dan kun je er geen spijt van hebben dat je het niet geprobeert hebt.
vind het al heel knap van hem dat hij begrip voor je heeft en respecteert, super !!

Toch waren en twijfels van mijn kant, want hoe blij ik ook van hem werd en hoeveel ik naar hem verlangde ik voelde weinig ‘kriebbels’. Heel raar, want ik hield wel echt van hem.

Hoe kan je nou van iemand houden zonder dat je ‘kriebels’ voelt? Je bent dus niet verliefd op hem, maar je houdt wel van hem? Jij moet voor jezelf bepalen of je hem leuk genoeg vindt voor een relatie, dat kunnen wij niet doen.

ja snap ik ook niet.
misschien hou van hem als ‘gewone’ vriend

Nee het ik weet dat het heel raar is en ik snap het zelf ook niet, maar ik voel veel meer voor hem dan als voor een gewone vriend. Ik wil hem graag bij me en ik wil hem graag zoenen en nu we 2 weken niet hebben afgesproken mis ik hem ook, maar ik twijfelde aan mijn gevoelens dat als ik hem bijvoorbeeld op school zag vond ik het gwn leuk om tegen hem te praten, maar ik voelde er niet veel bij. Toch verlang ik ontzettend

wahahah hoe oud zijn jullie? Houden van? oh my god.
Je houdt sowieso helemaal niet van hem. Houden van is verliefdheid die na verloop van tijd groeit in liefde. Ik hou van mijn familie en ik hou ook van mijn vriend (we zijn vier jaar samen en wonen samen).

Als je geen kriebels voelt is het toch makkelijk? Zelfs bij een friend with benefits zou je kriebels moeten voelen op het moment van actie.
Waarom zou je ook maar iets doen met iemand waar je helemaal niets bij voelt?
Ik denk dat je eerder verlangt naar bemind worden dan naar hem.

Nee dat is het echt niet. Ik mag dan wel 15 (bijna16) zijn, maar ik ben altijd serieus geweest in de liefde. En op het moment van actie voel ik me het gelukkigste meisje op aarde. En ik heb nog nooit ‘ik hou van je’ tegen hem gezegd, want ik kies mijn woorden voorzichtig.

Eerlijk gezegd denk ik ook dat je inderdaad verlangt naar bemind worden, en niet naar hem. Dus kap het gewoon af, want volgens mij vind je hem toch niet leuk genoeg.

Precies dat. Ik denk dat je om hem geeft verder als gewoon een vriend, en het daar ook bij moet houden dan. Anders is het sneu voor hem, dan denkt hij dat hij weer kans maakt… Terwijl jij niet eens die gevoelens deelt met hem.

Dit ken ik zo erg, ik heb t precies het zelfde met n jongen van mn school. We hebben t inmiddels al 2 keer geprobeerd, waarvan de eerste keer heel lang goed ging. tot iedereeen zich ermee ging bemoeien… 2de keer was binnen een week klaar omdat het zo raar was. Inmiddels weer bij elkaar voor de 3de keer, en soms is t heel leuk, soms is hij zo afwezig. ik weet niet wat k moet doen… Ik heb t idee dat ie alleen zo lief doet omdat ie iemand wilt hebben die lief tegen hem doet… voor zn zelfvertrouwen zegmaar… ik weet niet of ik dit hier moet posten maar k ben nieuw… Wat zouden jullie doen?

Maar je gaat toch niet zoenen met een vriend?
Ik hoef niet te zoenen met een van m’n vrienden hoor :'D.

On topic: Wat de rest zegt sorry ':wink: