Kan niet slapen s'avonds____

Girls,

nu dat het warmer is, kan ik s’avonds echt niet slapen !
gisteravond ben ik hele avond wakker gebleven, ik hoorde zelfs dat mijn pappie thuis kwam om 4 u snachts van het werk…
ik zet de airco wel aan maar kan nog niet slapen

TIPS? :frowning_face:

Heb je al je rolgordijnen naar beneden en je gordijnen dicht? Ook overdag een beetje dicht houden, dan is je kamer 's avonds minder warm. :wink:

jaa :frowning_face: alleen de raam staat soms open maar niet altijd

Ik weet dat het slecht is voor je haar maar ik doe altijd voor dat ik ga slapen mijn hoofd onder de koude kraan, en dan heel even iets laten opdrogen totdat het niet meer lekt en dan in een knoet. dan heb je je hoofd nog een beetje koel. Je kant ook een glas water op je nacht kastje zetten, een waslap die met ijskoud water gespoeld is en die dan soms op je hoofd leggen. Meer weet ik ook niet echt…

Voordat je gaat slapen je lichaam laten afkoelen…
Door een lauwe/koude douch te nemen voor het slapen gaan.
En zorgen dat je kamer zo koel mogelijk blijft…
Ik heb altijd naast me bed een ‘‘koud’’ flesje water. Misschien helpt dat?

hm ik ga het proberen haha ! x

Dat heb ik ook. Echt heel vervelend

Inderdaad zorgen dat je afkoeld voor het slapen gaan…

Ik heb ook meestal dat ik niet kan slapen als ik geen deken over me heen heb liggen, meestal lig ik dan alleen onder de hoes van het laken. Ik zou 's avonds trouwens je raam wel los zetten, want dan begint het een beetje af te koelen etc.

drink een kopje kamille thee en laat het thezakje naast je bed staan

Ik heb altijd overdag mijn rolgordijn maar n klein stukje open, zodat de zon niet zo naar binnen schijnt. Verder heb ik mijn ventilator 24/7 aanstaan en als het 'Savonds afkoelt dan zet ik mijn raam wagenwijd open. Zo is het bij mij niet zo heel warm op mijn kamer. & als je het echt warm krijgt, zoals hier boven al ergens staat een glas koud water en misschien heb je thuis een cool pack die je in de vriezer legt. Die kun je dan 'S avonds met een washandje eromheen op je hoofd leggen of op een andere plek. Hoop dat je hier iets aan hebt :wink:

Zelfde probleem!
Als ik iets gevonden heb dat werkt laat ik het wel weten…

dat heb ik ook! ik kan pas heel laat in slaap komen maar ik kan 's morgens ook niet uitslapen door de warmte waardoor ik overdag heel moe ben.

ga 's nachts leven en overdag slapen:)

wat een luxe, jullie hebben een ventilator of een airco. gemeen! whaha
nee ik heb hetzelfde
mijn kamer is echt enorm heet, de zon schijnt de hele dag in mijn kamer.
dus ik doe de gordijnen en lamellen 's nachts dicht, maar dat baat niet echt. ><

i kan ook niet slapen
ik slaap op zolder : in de zomer is het veeeeel te warm, in de winter veeeel te koud

Ik kan ook niet slapen 's nachts, dan ga ik altijd maar muziek luisteren. Als ik m’n raam open zet, schiet het niet op want dan komt er nog warmere lucht naar binnen en van een ventilator word ik verkouden!

Ik heb dat ook, maar vannacht was het het ergste.
Drom ben ik beneden/onder in de living gaan slapen op de sofa… xD.
Het hielp een beetje… Warmte stijgt naar de bovenverdiepingen…

Ik kan ook niet slapen…Het is warm in m’n kamer, vooral m’n voeten branden echt van de warmte , de rest valt nog mee maar dat is juist zo irritant! Wat ik doe is een koude-lauwe douche nemen voor ik ga slapen, m’n haren natmaken ( heb je ook wel een uurtje verkoeling door) en ik slaap onder een dekbed maar dan zonder ‘de vulling’, kan het niet uitleggen, haha. Soms maak ik een washandje nat en neem het meer naar bed, ik leg het dan op m’n voeten want als je je handen/voeten kan verkoelen, verkoel je ook je hele lichaam. Heeft iets te maken met bloedstroom ofzo.

Overdag is het warmer XD dan is het nog moeilijker om in slaap te vallen.