kan niet reageren op forum

[i]hee meiden, ik weet niet of dit de juiste topic is…
als ik met mijn laptop ergens anders ben, (ben meestal elke dag
bij een goeie vriend) dan kan ik daar niet reageren op t forum
dat balkje is er dan niet, heel vervelend.
weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

thnxxx [/i]

Dat heb ik ook. Ik ben dan zogezegd ingelogd, maar kan ook niet reageren op het forum…

Heb ik de laatste tijd ineens ook. Ook op mijn mobiel. Zo vervelend!
Maar momenteel werken veel dingen niet op de site, zoals het veranderen van je avater en profielnaam etc. Dus het is afwachten wanneer de nieuwe site op komt.

Het helpt om je internetgeschiedenis alles te wissen, cookies etc. Kan onder de meestel browsers wel, ergens bij ‘geschiedenis’ of ‘geschiedenis wissen’. Dat is de enige manier die bij mij helpt. Dan moet ik opnieuw inloggen en dan doet alles het weer. Alleen moet ik dan ook weer bij Facebook opnieuw inloggen etc.

Ja idd! Zeer vervelend… Dat cookies wissen doe ik echt liever niet, overal opnieuw inloggen enzo, no thanks xD

@purradise

oke thnx, ik zal het zo proberen ^^

blijven proberen :slightly_smiling_face:

We hebben het donderdag besproken op de redactie, ze zijn er van op de hoogte en er word aan gewerkt.

En dat gedoe met reacties die verwijderen?

dat kan ik op zich wel even doormailen, maar het is bekend dat het forum gewoon heel hard faalt :wink:

yooo, hij doet het ! dus iedereen even zn internet geschiedenis wissen

ook internet geschiedenis wissen helpt bij mij niet altijd! Echt super irritant. Hopen dat het snel wordt opgelost!

Dat heb ik al gedaan (op aanraden van Marjolein, toen ik haar mailde), maar het helpt niet bij mij.