Kan niet meer smsen

Ik heb een abonnement van tele2 en sinds gister kon ik opeens geen smsjes meer versturen. Er staat dan ‘fout bij verzenden bericht’. Ik kan wel gewoon bellen. Omdat het weekend is kan ik tele2 ook niet bellen, dus ik wilde vragen of iemand dit bekend voorkomt en of jullie misschien weten wat ik eraan kan doen.

Alvast bedankt

up

Ik heb geen tele2, maar soms heb ik dat ook wel eens als ik een sms wil versturen. Komt dat dan niet gewoon omdat je geen bereik hebt? Ik klikte dan gewoon een paar keer opnieuw en dan verzond hij hem wel!
Wel irritant iig!

Nee, want ik heb het al sinds gisterochtend. Heb ook al geprobeerd van netwerk te veranderen. Ik heb weleens eerder zoiets gehad, alleen kon ik toen ook niet bellen, maar toen dachten ze dat we de rekening niet hadden betaald -.-

Mmh, geen idee. Sorry!

kan je niet op de site kijken?
bij hi heb je: mijn hi
bij tmobile heb je: my tmobile
bij ben heb je: Ik ben

dat heeft tele 2 vast ookwel,! misschien ben je over je abbo heen, en dat hij blokkkeert ofzo?

Ja, hebben ze! Staat alleen niks over dit probleem. Ik kijk nu op hun forum

Nee kan daar ook niks vinden… wat irritant

Nee kan daar ook niks vinden… wat irritant

t ligt volgens mij neit alleen aan tele2, want ik heb tmobile, en heb daar ook best vaak last van…
misschien moet je ff bij je instellingen kijken bij sms & mms, en dan bij smscentrale of het mobiele nummer daarvoor goed is ingesteld … :wink:
xx

Je moet even googlen op ‘fout verzendenbericht *Naam van je mobiel*’ ik heb het ook gehad met mijn mobiel maar het is een instelling van je mobiel. =)

Dat zelfde probleem had ik gisteren ook alleen dan bij vodafone

Yes bedankt hij doet het weer!