Kan niet meer slepen :O

Eerst kon ik als ik liedjes downloadde op limewire ze makkelijk slepen naar itunes, maar nu als ik ze sleep gebeurt er niks. En als ik dan moeilijk ga doen met bestand invoegen etc, kan mijn pc het liedje niet meer vinden…

Wat is er mis?

ik heb géén idee…
maar ik vind limewire slecht, bij mij doet ie het al jaren niet meer en superveel virussen. torrents zijn véél fijner :slightly_smiling_face:

meningen verschillen ^^
je zou torrents kunnen proberen? heel makkelijk en dan kun je hele cd’s in een keer downloaden enzo.

download uTorrent en verwijder Limewire! Limewire brengt je zoooveel virussen… plus dat je met uTorrent een heel album in een keer kan doen (je kan wel aanvinken welke nummers je niet wilt) en ook films kan downen. (=

Oke, dat is dan wel een goed plan B. Maar ik wil eerst een mogelijke oplossing voor dit, want limewire vond ik wel handig, ookal doet het nu vaag.

euh, misschien helpt het als je Limewire opnieuw download? ik weet het anders ook niet dus up =)

Deinstaleren zou ik proberen, miss ook van itunes?

Ik heb trouwens nog nooit last gehad van virussen via limewire en ik heb jaren lang niet eens een virusscanner gehad.

dat heb ik ook maar dan moet je ;
eerst zoek je het liedje op in je opslag map
klik dan op afspelen met → itunes
dan speelt die af in itunes en dan staat tie atomatisch in je lijst

of bedoelde je dat niet? XD

ik gebruik geen limewire… gebruik bittorrent en download torrents daarvoor of gebruik 4usonly.biz…
up voor jou dus

Up

Btw, ik heb eigenlijk nooit last van virussen via limewire.

-

Utorrent doet het ook al niet meer… is er dan niemand die het weet o.o?