Na een lange tijd zoek ik weer hulp bij Girlscene. Ik ben momenteel aan het daten met een erg leuke jongen, iets waarvan we van elkaar weten meer te willen. Voordat jullie vragen ‘waarom is het dan al niet een relatie?’, hij is momenteel 11 dagen op studiereisje en ik heb liever dat dit face to face gebeurt (:
Hier dan mijn ‘probleem’. Voor hem heb ik zo’n 1,5 jaar geen seks gehad. Ik ben altijd moeilijk geweest met klaarkomen maar bij mijn eerdere vriendjes was het wel mogelijk. Ik ben persoonlijk geen fan van mezelf vingeren, gewoon omdat dit het niet voor me doet. Werd de nood hoog in de 1,5 jaar seksloze tijd had ik een douchekop. In het begin kon ik hiervan klaarkomen maar dat was ondertussen ook al ruim een halfjaar gok ik zo niet gelukt.
Mijn ‘vriend’ weet heel goed wat ie doet, maar wat voor mij in het verleden vaak werkte - eerst oraal en dan bovenop - doet het net niet. Hetzelfde dus met masturberen. Ik kom ergens richting hoogtepunt, maar het orgasme zelf komt niet meer. Ik heb dan ook geen echte behoefte om door te gaan, maar als dit tijdens seks gebeurt is er van mijn kant enige frustratie.
Heeft iemand dit ook eens gehad en wat hielp? Hielp er sowieso iets?
Alvast bedankt!