kan niet meer flirten

het is alweer 4 maanden uit met mijn ex en ik ben over hem heen. hij heeft mij heel erg gekwetst door van alles en nog wat te doen.

maar ik wist niet dat het zo erg was tot gisterenavond, ik ging uit en opeens kwam er best een leuke jongen naar me toe en we stonden te dansen. maar hij kwam dichterbij en ik merkte gewoon dat ik dat niet meer kon. dat er iemand zo dichtbij mij komt en om mezelf zo bloot te geven, ik weet niet wat het is maar ik kán dat gewoon niet meer en eigenlijk vind ik dat best jammer. dus ik ben toen weggelopen en nu vind ik dat achteraf kut, niet om die ene kerel maar gewoon omdat ik nu merk dat het gewoon zo erg is dat ik niet eens meer voor 1 avond plezier kan hebben met een jongen, ik kan amper flirten. zo erg ben ik gesloten geworden. me ex heeft me echt veel zeer gedaan, onterecht, en daardoor heb ik nu gewoon geen vertrouwen meer in jongens. dat is nu compleet verpest en daar zit ik mee. en wat kan ik daar aan doen?

met psycholoog praten (helpt echt) …

Psycholoog? Ja ga met alles gelijk naar een psycholoog.

Het is niet meer dan logisch Tearjerkers! Je bent wel over hem heen, maar de pijn blijft gewoon, na alles wat hij je aangedaan heeft.
Je bent nog steeds gekwetst. En daarom heb je een beetje een muurtje om je heen zodat andere jongen je niet nog meerpijn kunnen doen.
Lijkt me niet meer dan logisch…
4 maanden is niet eens zo heel lang, en ik denk dat als je weer een jongen tegenkomt, je écht wel weer met iemand wat kan beginnen.
Het heeft nu gewoon wat langer de tijd nodig omdat het bij jou nog zeer doet.

Als je weer een nieuwe jongen vind, en hij vind je echt leuk, zal die daar de tijd voor nemen, en je respecteren en laten zien dat er ook ‘goede’ jongen bestaan.

Sterkte!

dankjewel Tyfuss, hier heb ik wat aan. ik hoop echt dat tijd de oplossing is, het is niet dat ik gelijk een slet wil zijn ofzo maar ik wil gewoon wel een beetje open staan voor wat mannelijkheid in me leven.

vind een psycholoog niet direct nodig, ik denk dat elk meisje dit wel heeft.
mijn vertrouwen is ook flink beschadigd door mijn ex (vreemdgaan, liegen etc etc), maar met een kwestie van tijd werd het beter. nu nog kan ik na 4 maanden met mijn nieuwe vriend niet echt diepe dingen delen en ben ik vaak bang dat hij dezelfde zal doen, maar het komt terug. echt waar.

tips; begin niet zomaar een relatie. dus flirten tot waar jij je fijn bij voelt, maar eerst een jongen echt leren kennen, veeel dates voor het echt wordt. ook niet te vroeg beginnen met seks denk ik. dan heb je het vertrouwen al wat meer, je weet wie de jongen is en voelt je er natuurlijk bij op je gemak. kies ook een heel lieve jongen, iemand die níet zoals je ex is. en wees over hem heen voor je eraan begint.

Het ging ook eigenlijk zo van, ik stond te dansen met die jongen en hij kwam dichterbij, en ik kon daar gewoon niet tegen, ik vond het best eng. En toen liep ik maar weg en hij kwam achter me aan en zei: als ik niet goed genoeg voor je ben dan moet je dat zeggen. en toen zei ik: nee je bent niet goed genoeg voor mij. Terwijl dat dat niet zo was, ik vond m wel cool, maar anders ging hij misschien de hele tijd achter mij aan. Ik vind het gewoon kut dat ik dat tegen hem heb gezegd.