kan niet klaarkomen.

[i]sorry, ik wist geen andere titel xd
Het staat ook al bij andere topic, maar het is best wel dringend, dus vandaar dat ik het nog een x post :$.

ik heb al een tijdje een vriend en ben ook met hem verder gegaan en seks.
Alleen dat is geen probleem ofzo hoor, maar het probleem is dat hij niet klaar komt.
Ik heb serieus een uur zitten pijpen en trekken, alleen hij kwam niet.
Ik deed verder niks verkeerds ofzo, zei die…
Hij zegt ook dat hij zich zelf nooit aftrekt dat het daar door komt.
Een vriend van mij zegt dat het niet normaal is en dat hij naar de dokter moet…
Weten jullie misschien wat hij heeft ofzo?

xx [/i]

Misschien is hij heel zenuwachtig?

misschien toch beetje gespannen…
Is het misschien nog wennen… IkhebgeenIdee

Of misschien houd hij het bewust ‘’‘tegen’’ , klinkt misschien vreemd maar sommige jongens durven niet klaar te komen in bij zijn van iemand. Misschien moet hij er nog aan wennen, met het samen zijn met jou zegmaar…

Laat hem even wennen. Na een keer niet klaarkomen lijkt mij nog geen man overboord.

Wennen zou idd een issue kunnen zijn. Maar het is idd niet heel gebruikelijk ofzo voor jongens.

Mijn vriend kon de eerste drie keer toen we voor het eerst seks hadden ook niet klaarkomen. Hij was te gespannen en alles wat te nieuw. Je op je gemak voelen en bekend raken met de situatie zijn denk ik echt de oplossing.

hee beter dan te snel klaarkomen toch, dat is was mijn ex deed hahaha

Dat heb ik ook met mijn vriend, en ik voel me er zo rot over… Het geeft echt een falend gevoel dat het telkens niet lukt, ik probeer wel van alles, vraag ook aan hem wat hij fijn vond en wat ik de volgende keer anders kan doen en dan zegt hij ook wel dingen (die ik dan vervolgens ook probeer te doen), maar het lukt gewoon niet… Ik weet niet of het als hij het bij zichzelf doet wel lukt, dat zal ik hem binnenkort maar even vragen. Want als het dan wel lukt is het helemaal duidelijk dat hij het met mij niet fijn vindt…

We hebben nog niet ‘echt’ seks btw, alleen nog aftrekken, strelen en dat soort dingen.

somige jongens komen nou eenmaal niet van trekken / pijpen… :’)
elke jongen is verschillend x.o

Sommige jongens komen gewoon moeilijker klaar, kan je verder niks aan doen… Ik denk dat een langer voorspel wel helpt op zich, maar misschien is hij ook gespannen.

Beter dan te snel!

Iki heb gelezen dat de meeste jongens niet klaar kunnen komen van handwerk verricht door meisjes. Qua pijpen kan ook niet elke jongen dat, maar over 't algemeen hebben de meeste jongens daar geen moeite mee mits je een goed ritme aanhoud. Misschien is hij bang om de ‘controle’ te verliezen of is hij onzeker?

Aangezien je verteld dat hij zichzelf eigenlijk nooit heeft afgetrokken is het misschien een idee dat hij zulke dingen eerst eens bij zichzelf gaat ‘ontdekken’ zodat hij ook aan kan geven wat hij lekker vind etc. dan zou het vast makkelijker gaan!

Bedankt voor de reacties en tips! Denk dat ik hier wel wat mee kan!

Nee dat is niet waar (in mijn situatie). Ik kom nooit bij mijn vriend, maar al doe ik het zelf dan wel (doe ik eigenlijk nooit, want dat is niet zo spannend als bij mijn vriend). Mijn vriend doet dat heel fijn, maar ik kom gewoon niet over die drempel zeg maar.

mijn vriend kwam nooit klaar met pijpen of trekken.
bij mij lukt het hem wel dat heeft hij nooit gehad.
hij zij dat ik het op een andere manier deed dan andere .
dus misschien moet je je vriend vragen wat hij dan écht lekker vind?

Ik ben geen jongen, maar ik weet van andere jongens wel dat ze het echt geen week volhouden zonder af te trekken :’) Dus hoe kan het dan dat hij het niet doet :stuck_out_tongue:

haha, bedankt voor de reacties, het komt denk ik gewoon door de spanning.
want mijn en zijn ouders zijn christelijk en je mag het dus niet doen voor het huwelijk :")
maar ja, ach, wij doen het gewoon… xd
elke keer als we het deden, konden mijn of zijn ouders iedermoment thuis komen, dus misschien dat het daar aan ligt…