Kan niet aanwezig zijn op trouw van vriendin

Hoi meiden

Op 2 mei 2012 vertrek ik naar Ibiza voor 7 weken stage.

Nu moet het net lukken dat mijn vriendin gaat trouwen op 12 mei 2012 :frowning_face:
Ik kan dus niet aanwezig zijn op haar trouw, wat ik echt heel jammer vind :frowning_face:

Ik heb het haar verteld en zij zei dat ze het niet erg vond omdat ik er niets aan kan doen, maar ik voel me er toch schuldig bij :frowning_face:

Daarom wil ik voor mijn vertrek iets doen met haar maar weet niet juist wat. Ik wil dat het een verassing word voor haar.

Kunnen jullie mij tips geven??

Alvast bedankt!

Ga samen een dagje (shoppen, welness centrum, fotoshoot, iets speciaals) uit en geef haar alvast een trouw cadeau of iets dergelijks.

Kun je niet alvast iets proberen te regelen met je stage? (:

Ik ga met mijn hele klas, en het staat vast :frowning_face:
Ik kan dus niets veranderen aan mijn stage :frowning_face: en terugkomen gaat ook niet…

Wellness centrum en fotoshoot lijkt me wel iets! Bedankt :slightly_smiling_face:

Ja, idd, als je niet terug kan komen, dan zou ik gewoon een dagje plannen met haar (:

of een groot pakket maken met spullen die ze nodig heeft voor de trouwerij (of voor erna)
welness center is ook erg leuk ja, of fotoshoot,of weekendje / dagje weg ?

Neem een videoboodschap op! En laat haar moeder/vader/familie die dan afspelen op de bruiloft. :slightly_smiling_face: Doe je een mooie jurk aan, je haar mooi en dan wens je haar een fijne dag etc etc. Is het toch alsof je erbij bent! :slight_smile:

wat kan ik dan in die pakket stoppen? :slightly_smiling_face: ik weet niet juist wat ze nodig kan hebben voor haar trouw :s

oh! dat kan ik al zeker doen, dankjewel! :slightly_smiling_face:

SOMETHING OLD (iets van vroeger waaraan jullie fijne herinneringen hebben)
SOMETHING NEW (koop een ketting, oorbellen, een ‘sexy’ lingeriesetje dat ze kan aandoen op haar grote dag…^^)
SOMETHING BORROWED (iets van jouw, iets voor in haar haren, een speld ofzo?)
SOMETHING BLUE (zo een typische kousenband in het blauw?)

Zo kan ze deze dingen bij haar dragen op haar trouw en zo ben je er toch nog een beetje bij^^

Organiseer een vrijgezellenfeest voor haar met al haar vriendinnen enzo erbij? Lijkt mij ook leuk =)

Succes!^^ xx

^
Dat vind ik 'n goed idee!

Ik zou haar something borrowed of something blue geven (:

ja ik zou dr meenemen naar een wellness centrum, zodat ze ontspannen kan trouwen haha.

Idd. en ik vind ook dat asl iemand dat doet, iemand heel speciaals dat moet doen.

Het is misschien ook leuk om op de dag zelf even via skype te praten ofzo, dan kun je haar toch live geluk wensen en even praten, misschien nog wel leuker dan een vooraf opgenomen filmpje!

voor haar trouw? ze gaat trouwen bedoel je?

Wat lolabolleke zegt en een vrijgezellenfeest!!!

jip ze gaat trouwen :slightly_smiling_face:

ik zou iets geven wat ze op de bruiloft aan kan doen, zodat je een beetje bij der bent.
iets blauws, geleend, nieuw, of oud.

succes! :grinning_face_with_smiling_eyes:

oeps, ik had dit nog niet gelezen! ;o

Kan je niet zelf een vliegtichet kopen? Even heen en weer terug? en dan als de rest van je klasgenoten een keer vrij hebben, dat jij dan wle gewoon gaat werken? Of wat je daar ook gaat doenn…